Fy søren nå skvatt jeg.

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Denne kom hoppende ned på fanget mitt fra toppen av sofaen uten at jeg så den først ogla seg til å sove.
86d11491240f04f41fb21825605677e8

NB: Vi har ikke katt. Vet ikke hvor den kom fra

Spesielt og skjønner at du skvatt når dere ikke har katt :o
Kjenner du den igjen da?

Sikkert en nabo sin da.

Hatt oppe noen vinduer eller
Dører så den har fått kommet seg inn sikkert.
Nesten som gamle katta mi, kunne fint gå inn til fremmede for å kose :eek:
De nærmeste naboene har hund, men sikkert noen av de andre i nærheten si..
Døren til hagen står oppe så det er sikkert der den kom inn, jeg bare så den ikke før den hoppet ned på fanget mitt for å sove

Haha, den var prikk lik min gamle katt som likte å sove på sofaen til alle naboene. ;-)

Hahahaha! Sånn er nabokatta her å. Plutselig er den på kjøkkenet å spiser eller så hopper han opp i sofaen. En gang jeg skulle gå å legge meg lå han i senga mi ;)

Oi, da hadde jeg nok fått hjertet i halsen :o

Jeg hadde sikkert hylt så stakkaren ble redd :O

Så når en katt er forlatt av eierne som er på ferie, så er det bare å sette den ut og lukke døra? Hyggelig...
Enig med deg. Man skal ikke ta inn katter man ikke vet om er eierløse! Alt for mange mister kattene sine fordi andre har begynt å mate dem i den tro at de ikke har eiere.
Mange avtaler med en nabo om å sette ut mat og friskt vann mens de er på ferie, ja.
Den fikk ikke mat hos meg, bare litt kos. Når en katt oppfører seg slik er den tam og tilhører noe da skal ikke jeg begynne å mate den og dessuten så ønsker jeg meg ikke katt

De har vel ordnet noen til å passe, men det blir jo mindre kos om man ikke er hjemme :)
Som regel:) Er ikke sikkert eierne er på ferie heller, det var jo bare noe trinebeth gjetter. Men synes det hørtes lite hyggelig ut.

Men nå ga ts den litt kos da:)
Enig med deg. Man skal ikke ta inn katter man ikke vet om er eierløse! Alt for mange mister kattene sine fordi andre har begynt å mate dem i den tro at de ikke har eiere.
Nei mate skal man ikke!! Men det er det ingen som har sagt heller:) Jeg bare synes det var lite hyggelig å stenge døra i ansiktet på et dyr som oppsøker nærhet med mennesker, når hun antar at det er alene "hjemme". Vet man at eieren er hjemme er jo noe annet.

Haha, jeg hadde fått hjertestans. Jeg elsker katter, men jeg hater generelt at noen eller noe som helst kommer snikende på meg helt uvitende :-P

Som regel:) Er ikke sikkert eierne er på ferie heller, det var jo bare noe trinebeth gjetter. Men synes det hørtes lite hyggelig ut.

Men nå ga ts den litt kos da:)

Nei mate skal man ikke!! Men det er det ingen som har sagt heller:) Jeg bare synes det var lite hyggelig å stenge døra i ansiktet på et dyr som oppsøker nærhet med mennesker, når hun antar at det er alene "hjemme". Vet man at eieren er hjemme er jo noe annet.

Nei man føler seg jo slem. Men jeg har selv stengt ute katter som vil inn, for det er fælt for eierne om kattene deres plutselig foretrekker noen andre (om man selv er en god eier da selvfølgelig). Det er dumt om de begynner å snike seg inn om de vet det er kos å få der, og katter er jo ikke akkurat dyr som tar nei for et nei alltid :P

Ser at du ikke har gitt den mat, men deler denne på generelt grunnlag. Den har gått runden blant venner på face nå:
DETTE GJELD ÅRET RUNDT OG ER EIN AV MANGE GRUNNAR TIL AT FLEIRE KATTER BLIR HEIMLAUSE !!

Vi treng ikkje fleire heimlause katter! Har opplevd dette sjølv med same katt no i tre år. Katten min er tillitsfull, snill og kosete. Gong på gong har eg skrive annonser både her og der i håp om å finne ho att. Ein gong fant eg ho att etter eit heilt år!!. Då var det ikkje blitt sjekka opp verken dyrlege eller leita etter annonser.

- Då eg fekk ho att var ho full i klumper, dårlig i magen etter mat ho ikkje toler og var så stressa og usikker på omgivelsane rundt. Ho var eit nervevrak som etterkvart kom seg. - Ligg i rasa.

FOR EIGARAR:
kan det å chippe katten hjelpe mykje. Dette gjer dyrlege. Hos dyrlege kan ein òg få sjekka om evt. funnen katt har chipp og få opp eigars navn.

FOR DEG SOM FINN KATTEN:
Sjekk evt. chipp hos dyrlege. IKKJE MAT KATTER ELLER TA DEI INN. Då vil katten fortsette å gå der det er mat å få. Dette betyr ikkje at katten ikkje har ein god heim med tilbud om mat. Dette resulterer i at katten ikkje lenger har ein heim
- TAKK

OG MED DETTE VIL EG ØNSKE RIKTIG GOD SOMMAR TIL BÅDE TOBEINTE OG FIRBEITE! :-D

Så rart.. Bare ikke mat den.. For da kommer den bare tilbake

Back
Topp