Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det gjør jegLurer på om dere tar med helsekort for gravide på ferie??
Det gjorde ikke jeg. Tenkte ikke på det engangLurer på om dere tar med helsekort for gravide på ferie??
Min jordmor sa at helsekortet skulle være med meg hver gang jeg forlater huset. Plutselig kan det skje noe som gjør at jeg trenger hjelp fra for eksempel helsevesenet, og da er det greit at opplysninger om meg og barnet er lett tilgjengelig![]()
Jeg har ikke fått helsekort jeg.
Min lege sa det gikk elektronisk nå....
Det har jo kommet nye helsekort i papirform.
Mulig det ligger elektronisk også, men om man drar til utlandet f.eks så vil jeg ikke tro de finner det så lett. Jeg fikk beskjed om at det var viktig å ha med da jeg dro til Spania i fjor
Lurt å ha det med seg når en forlater husetLurer på om dere tar med helsekort for gravide på ferie??
Mitt ble fylt ut digital på første kontroll, og jeg fikk en utskrift.Jeg har ikke fått helsekort jeg.
Min lege sa det gikk elektronisk nå....
Jeg synes de har veldig lite fint... H&m har noe, men jeg synes utvalget er bedre på nett (zalando og lignende).Noen som vet hvor man kan få kjøpt mammaklær i faktiske butikker?
Noen som vet hvor man kan få kjøpt mammaklær i faktiske butikker?
Elsker bravado sine, selges på nett og vitus apotekHvor får en tak i skikkelig gode ammebher? Kjøpte noen på hm, men de var ikke god.. Gnager inn på sidene.. Puppene vokser.. Har snart ikke bher som passer.. Haha..
Hvor får en tak i skikkelig gode ammebher? Kjøpte noen på hm, men de var ikke god.. Gnager inn på sidene.. Puppene vokser.. Har snart ikke bher som passer.. Haha..