Spørsmål

Coolann

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Marsboerne 20 18
Vet ikke om vi har en slik tråd. Fant den i så fall ikke. Om ikke trenger vi kanskje en?:confused:

Lurer på om dere tar med helsekort for gravide på ferie??

Lurer på om dere tar med helsekort for gravide på ferie??
Ja, det gjør jeg :)
Greit å ha med i tilfelle det skulle skje noe. Har ikke planlagt noe ferie i år, men hadde det med rundt omkring i forrige svangerskap.

Min jordmor sa at helsekortet skulle være med meg hver gang jeg forlater huset. Plutselig kan det skje noe som gjør at jeg trenger hjelp fra for eksempel helsevesenet, og da er det greit at opplysninger om meg og barnet er lett tilgjengelig :-)

Min jordmor sa at helsekortet skulle være med meg hver gang jeg forlater huset. Plutselig kan det skje noe som gjør at jeg trenger hjelp fra for eksempel helsevesenet, og da er det greit at opplysninger om meg og barnet er lett tilgjengelig :-)

Jeg har ikke fått helsekort jeg.
Min lege sa det gikk elektronisk nå....

Jeg har ikke fått helsekort jeg.
Min lege sa det gikk elektronisk nå....

Det har jo kommet nye helsekort i papirform.
Mulig det ligger elektronisk også, men om man drar til utlandet f.eks så vil jeg ikke tro de finner det så lett. Jeg fikk beskjed om at det var viktig å ha med da jeg dro til Spania i fjor

Det har jo kommet nye helsekort i papirform.
Mulig det ligger elektronisk også, men om man drar til utlandet f.eks så vil jeg ikke tro de finner det så lett. Jeg fikk beskjed om at det var viktig å ha med da jeg dro til Spania i fjor

Skal heldigvis bare på ferie i Norge i år. Men syns faktisk det er rart å ikke ha det tilgjengelig!
Kanskje min nye fastlege kan gi meg et :P

Vet ikke om det blir med på sommerferien, men skal til Tyskland i slutten av september, og da blir det med

Noen som vet hvor man kan få kjøpt mammaklær i faktiske butikker?

Jeg hadde ikke tenkt på å ta helsekortet med på ferie, men jeg kommer nok til å gjøre det nå som jeg er oppmerksom på det.
Noen som vet hvor man kan få kjøpt mammaklær i faktiske butikker?
Jeg synes de har veldig lite fint... H&m har noe, men jeg synes utvalget er bedre på nett (zalando og lignende).

Opplever dere at det strekker veldig i ligamentene ved sex? Jeg synes det ødelegger opplevelsen litt nå...

Takk

Hvor får en tak i skikkelig gode ammebher? Kjøpte noen på hm, men de var ikke god.. Gnager inn på sidene.. Puppene vokser.. Har snart ikke bher som passer.. Haha..

Hvor får en tak i skikkelig gode ammebher? Kjøpte noen på hm, men de var ikke god.. Gnager inn på sidene.. Puppene vokser.. Har snart ikke bher som passer.. Haha..
Elsker bravado sine, selges på nett og vitus apotek :-) Da velger en sin vanlige klesstørrelse også er cupen ganske tøyelig så utvider seg med brystene :-)

Jeg digger lindex sine. Kommer i to-pakning, og jeg syns de er like gode som de dyre fra boob som jeg brukte først.

Jeg har brukt ammebher fra HM, kappahl og Boob. De fra HM likte jeg ikke (de som kommer i 2-pk), men de fra Kappahl og spesielt de fra Boob likte jeg godt.

Back
Topp