Tøybleier på eBay

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er jo skikkelig billig!!!

Ser på noen lommebleier og ang prisen så lurer jeg på om det er uten innlegg?

De billig bleiene er ikke alltid så god kvalitet. Men alvababy feks er veldig bra. De har et innlegg selv, å så kan man jo kjøpe noen utenom. Koster jo veldig lite. Veldig fornøyd med ebay bleiene vi har :)

Alvababy er gode bleier ja. :)
Har alltid fått med innlegg til alvababyene, men regner med det står i beskrivelsen.

Beskrivelsene er dessverre mangelfulle. Det står det er lommebleier, så regner jo med det følger med ett innlegg...

Billig er de ihvertfall :)

Men har hørt at de som er billigere enn alva ikke er noe vits å handle, at de er helt ubrukelige. :)

Alvababy er det iallefall bra kvalitet og pris på og følger med et innlegg . Men har pleid å bruke et innlegg som er bedre til å holde på fuktigheten i tillegg til det som følger med. Kan fint bruke oppklipte håndklær eller gulpekluter som innlegg

Alvableiene pleier å vere med 1 innlegg. Kostar ca ca 60 kr pr stk.

Eg har og kjøpt nokre Little Bloom som eg egentlig likar bedre enn Alva, kostar ca 45 kr viss eg velger utan innlegg. Har kjøpt pakkar med berre Alvainnlegg utanom.

Må kjøpe inn fleire bleier (ville prøve forskjellige før eg kjøpte mange), og då blir det Little Bloom framfor Alva. Likar dei med bambusfleece inni (charcoal bamboo), dei er mjukare (+naturlig) enn dei med "suede cloth" (syntetisk), men held huda like tørr og lekker ikkje sånn som dei med frotté inni (lett for at ein kant av bodyen kjem borti det våte og då blir alt vått).

Men har hørt at de som er billigere enn alva ikke er noe vits å handle, at de er helt ubrukelige. :)
Bortsett frå Little Bloom, litt billigare enn Alva, men heilt på høyde. Det er mi erfaring i alle fall.

Alvababy har også billige og gode bleier, og der får man et tynt bambusinnlegg med. Men man må booste med hamp e.l. i tillegg, iallfall med babyer/barn over 6mnd ca. :)

www.ecoclothdiaper.com har også veldig rimelige og gode bleier. :)

Lillegullbleier.no har også en variant som heter "økonomi", de er like rimelige som Alvababy og god kvalitet. :)

Ulempen med ebay er at man har ingen garanti for bleiene kvalitet eller om de etisk forsvarlig/fri for miljøgifter etc.

Alvableiene pleier å vere med 1 innlegg. Kostar ca ca 60 kr pr stk.

Eg har og kjøpt nokre Little Bloom som eg egentlig likar bedre enn Alva, kostar ca 45 kr viss eg velger utan innlegg. Har kjøpt pakkar med berre Alvainnlegg utanom.

Må kjøpe inn fleire bleier (ville prøve forskjellige før eg kjøpte mange), og då blir det Little Bloom framfor Alva. Likar dei med bambusfleece inni (charcoal bamboo), dei er mjukare (+naturlig) enn dei med "suede cloth" (syntetisk), men held huda like tørr og lekker ikkje sånn som dei med frotté inni (lett for at ein kant av bodyen kjem borti det våte og då blir alt vått).
Lillegull økonomi aio er utrolig gode! Så nett og fin på liten stump, og holder godt. :) Med bambus inni! Koster 79kr/stk :)

Back
Topp