Trondheim brukere

Jeg er glad i Una, Graffi i Midtbyen, sushi bar i midtbyen og sushi-buffeten på Sabrura solsiden, tapas på Bakgården eller to rom og kjøkken hvis vi skal feire noe ;)

Har dere noen tips om gode restauranter i Trondheim? Hvilken type mat har de der og evt hva anbefaler dere fra menyen?
Vi spiser endel ute, men går sjelden på en ny plass.
Frida i Fjordgata. Finnes ikke bedre! Mexicansk. Og de sharing rettene er SÅ deulige.

Også Una Pizzeria da, Norges beste pizza!

Samme her og! Skal sjekke ut Frida, visste ikke at det var en god meksikansk restaurant i Trondheim :D Nam!

Lenge siden jeg har vært på Frida. Må prøve det igjen snart :) har de virgin margarita der? :)

Graffi og Fridays :-) anbefaler grillfest på graffi, fylt med forskjellig grillet kjøtt og tilbehør. Vi spiser der ofte :-P

Hva gjør trønderdamene i ferien da? :D bare gleder dere til sola og varmen som kommer på torsdag? ;)
Her sitter jeg og kjæresten nede på Nøtterøy til familie og nyter rolige dager. Hadde et lite håp om at det kom til å være kjempevarmt og sol hver dag, men her har det foreløpig bare vært delvis overskyet og 22 grader. :p
Reiser videre på lørdag, da skal vi en eller annen plass i to dager for å feire bursdagen min. Mistenker et spahotell, men vet ikke :o blir gøy og spennende! :D

Her befinner vi oss på ei øy i Karlsøy kommune, utenfor Tromsø, "nyter" 10 grader, regn og liten kuling.. Kos med kvalitetstid hos mine besteforeldre, men har såååå lyst på sommer og sol, alle plasser jeg har vært i år, har vært kaldt og regn :-(

Hehe, samma her. Den er så fiiiin, gleder meg allerede til den kommer i posten :D
Tok levering på Babyshop jeg :D er ikke hjemme i 2 uker, så vil ikke risikere å ikke få hentet den :p
Så utrolig fin i virkeligheten da. Vært innom og siklet flere ganger :D

Tok levering på Babyshop jeg :D er ikke hjemme i 2 uker, så vil ikke risikere å ikke få hentet den :p
Så utrolig fin i virkeligheten da. Vært innom og siklet flere ganger :D

Sniker litt i gruppa deres :) er det kun på svensk nettside man får den så billig? Var utrolig fin :) men hvordan blir det ifht toll da?

Sniker litt i gruppa deres :) er det kun på svensk nettside man får den så billig? Var utrolig fin :) men hvordan blir det ifht toll da?
Neida. Du finner den på Babyshop.no også. Samme prisen der også. Bare søk øverst på Bugaboo Storksak så finner du den :)

Neida. Du finner den på Babyshop.no også. Samme prisen der også. Bare søk øverst på Bugaboo Storksak så finner du den :)

Tror ikke de har den lenger, tror de allerede er utsolgt :arghh:

Nå når folk begynner å komme hjem fra ferie, stemmer jeg for et treff etterhvert :-D

Gravidyoga ja! Har tenkt ar jeg har lyst til det! På zenit har de satt opp høstkurs, men det koster 1450 for 5 ganger.. Synes det er litt stivt når jeg også er medlem på impulse og trener der. Ser det koster 1100 kr for 10 klipp på femme, så det er jo myyye billigere, men montro om de er like flinke som en "rendyrket" yogaplass? Ser ut som begge plassene har yoga på tirsdag ettermiddag. Hvordan er de andre timene på femme? Om jeg kjøper 10 klipp rekker jeg vel ikke bruke opp alt på gravidyoga, men kan jo ta noen etter-fødsel-timer også :)

Ooooog jeg har lyst til å dra på morgensvømming i pirbadet nå som jeg begynner å bli litt stor. Men jeg må vel innse at jeg ikke kan melde meg opp i alt nå i innspurten :p

Back
Topp