Ska bli en fryd og bli ferdig

Mammatil4skatter

Betatt av forumet
Kjenner nå at det ska bli en fryd og bli ferdig med dette! Venter mitt fjerde barn og det tredje tunge svangerskapet! Med nr to begynnte bekkenet og svikte og jeg klarte ikke gå eller løfte foten! Smertehelvette! Dette var 2010 hadde født året før også så gikk hjemme med en liten! Ble gravid igjen i 2014 etter og fremdeles være plaget med bekkenet så jeg fikk planlagt igangsetting 9 dager før termin og fødte ifjor! Er nå 23 uker og symfysen verker og jeg klarer nesten ikke gå! Stakkara de små jeg har hjemme! Spesielt minste som man må løpe etter osv! Lurer veldig på hvordan dette ender! Ska på sykehuset i oktober på samtale så blir nok ny igangsetting beg på nov! Men herrefred det er lenge til! Håper kroppen kommer seg igjennom dette! For bekkenet mitt er helt ødealgt! Blæh! Flere som bare gleder seg til og være ferdig,? Føler det så godt av og tenke på at jeg aldri mer ska gjøre dette! Ryggen og bekkenet hadde aldri greid og bært frem fler!

Kjenner nå at det ska bli en fryd og bli ferdig med dette! Venter mitt fjerde barn og det tredje tunge svangerskapet! Med nr to begynnte bekkenet og svikte og jeg klarte ikke gå eller løfte foten! Smertehelvette! Dette var 2010 hadde født året før også så gikk hjemme med en liten! Ble gravid igjen i 2014 etter og fremdeles være plaget med bekkenet så jeg fikk planlagt igangsetting 9 dager før termin og fødte ifjor! Er nå 23 uker og symfysen verker og jeg klarer nesten ikke gå! Stakkara de små jeg har hjemme! Spesielt minste som man må løpe etter osv! Lurer veldig på hvordan dette ender! Ska på sykehuset i oktober på samtale så blir nok ny igangsetting beg på nov! Men herrefred det er lenge til! Håper kroppen kommer seg igjennom dette! For bekkenet mitt er helt ødealgt! Blæh! Flere som bare gleder seg til og være ferdig,? Føler det så godt av og tenke på at jeg aldri mer ska gjøre dette! Ryggen og bekkenet hadde aldri greid og bært frem fler!

Så trist å høre at du sliter sånn med bekkenet :-/ Har hatt antydning til bekkenløsning men ikke på langt nær sånn du har det. Men jeg også gleder meg veldig til å bli ferdig fordi jeg er så dårlig på andre måter, trodde jeg var ferdig med oppkast og det men neida fikk bare en pause på 3 uker så var det på ann igjen:-/ Trøtt og sliten og dårlig. Dette er mitt 3 svangerskap hvor jeg er dårlig, har kun hatt ett svangerskap hvor formen min var tipp topp og det ser ikke ut til å ville gjenta seg desverre. Nå er jeg 21+3 og har endelig begynt å kjenne mye spark fra de to små så jeg er litt mer avslappet i forhold til at jeg vet at de er inni der. Alt annet tar jeg som det kommer og for å være en kontroll freak så er det nytt.

Oh I feel you!
Fikk november i 2014 og de 3 siste mnd var jeg lenketvtil sofaen pga nedpress. I dag begynte det på samme viset igjen og jeg kjenner jeg blir panisk. Må finne ut hvorfor dette skjer for jeg har ikke bekkenløsning. Jeg er 22+5 i skrivende stund. Sukk.

Det er fullt låv å være lei av svangerskape nå, spesielt når du har så mye plager!

Jeg har et friskt svangerskap med normale plager, men dette svangerskapet er tøffere en det første. Selv om jeg ikke burde klage med et så fint svangerskap så gleder jeg meg til å være ferdig! Det eneste jeg liker med graviditeten er å se magen vokse og å kjenne bevegelse! <3

Heldigvis så er det ikke så lenge til vi får babyen i hendene (selv om det virker slik) ^^ <3

elsker å ha få opplevd gå gravid, kjenne sparkene blir sterkere og magen større, men er i uke 25 nå og føler jeg har opplevd det nok, nå kunne jeg vært ferdig!:p

Hadde det vært som mitt første svangerskap så skulle jeg faktisk holdt munn men det er tredje ille gtaviditeten min! For min del holder det med og føde! Graviditeten kunne vært spart hehe

sliter også med bekkenet altså! Dette er mitt 3 barn, og gleder meg veldig til jeg blir ferdig! Jeg har kjempe stor mage, og ser ut som jeg er på overtid(!):eek: Bekkenet er kjempe vondt, og låser seg helt titt og ofte! Bekkenplagene har for min del blitt værre og værre for hvert svangerskap, og nå gleder jeg meg veldig til å bli ferdig med svangerskapet! selv om jeg praktisk sett ikke er helt klar for lille enda, da jeg mangler alt jeg trenger til babyen:hilarious:

sliter også med bekkenet altså! Dette er mitt 3 barn, og gleder meg veldig til jeg blir ferdig! Jeg har kjempe stor mage, og ser ut som jeg er på overtid(!):eek: Bekkenet er kjempe vondt, og låser seg helt titt og ofte! Bekkenplagene har for min del blitt værre og værre for hvert svangerskap, og nå gleder jeg meg veldig til å bli ferdig med svangerskapet! selv om jeg praktisk sett ikke er helt klar for lille enda, da jeg mangler alt jeg trenger til babyen:hilarious:
Sånn her og værre for hvert svangerskap! Siste svangerskap kunne jeg ikke gå på mange uker og jeg fikk føde før tiden pga det! De er egentllig veldig streng men siden det er så ødelagt så de ingen vits å gjøre det værre! Jeg blir også gigantisk og ser allerede ut som jeg har termin nå! Når jeg tenker at jeg fødte siste for 14 mnd siden og ikke greide gå da! Da lurer jeg på hvilken uker jeg har for meg! Er bare 23 uker og sliter allerede! Gikk 7 uker etter fødsel sist før jeg klarte og gå en tur! Håper det ikke tar like lang tid! Håper jeg får føde 2 uker før da har jeg 15 uker igjen baaaahhhhhhh :( håper for din del at du får det bra! Det er søren en jobb vi må giennnom :(

Sånn her og værre for hvert svangerskap! Siste svangerskap kunne jeg ikke gå på mange uker og jeg fikk føde før tiden pga det! De er egentllig veldig streng men siden det er så ødelagt så de ingen vits å gjøre det værre! Jeg blir også gigantisk og ser allerede ut som jeg har termin nå! Når jeg tenker at jeg fødte siste for 14 mnd siden og ikke greide gå da! Da lurer jeg på hvilken uker jeg har for meg! Er bare 23 uker og sliter allerede! Gikk 7 uker etter fødsel sist før jeg klarte og gå en tur! Håper det ikke tar like lang tid! Håper jeg får føde 2 uker før da har jeg 15 uker igjen baaaahhhhhhh :( håper for din del at du får det bra! Det er søren en jobb vi må giennnom :(
virkelig en jobb ja! Jeg klarte å gå hele svangerskapet sist, så satser på at bekkene holder seg frem til termin denne gangen og, men opplever vansker med å gå når det låser seg. Satser på at det ikke blir så ille at jeg må ha krykker (som jeg har lest at noen må ha) Men dette er jo 3 barnet, så kan jo ikke regne med noe annet enn at det skal bli tyngre denne gangen. har heldigvis ikke hatt problemer etter fødsel tidligere. Har vært ute på lange gåturer allerede dag en etter hjemkomst fra sykehuset, så håper jeg klarer det denne gangen og:)

Jeg gleder meg veldig til å være ferdig, og er glad for at dette er siste gang jeg gjør det. Er 24+1 i dag og alt er så utrolig tungt. Særlig med ei lita på 8 måneder som har funnet ut at å stå opp klokken 04.30 er det nye... Er så trøtt og sliten hele tiden, klarer ikke gjøre noe. Bekkenet verker, har begynt å samle vann i kroppen og føler meg mett og stram i magen hele dagen. Samboer skal i pappaperm i begynnelsen av september, men det er mulig han må komme å være hjemme sammen med oss før det. Klarer nesten ikke bøye meg for å løfte opp lillemor fra gulvet om dagen....

Hadde det vært som mitt første svangerskap så skulle jeg faktisk holdt munn men det er tredje ille gtaviditeten min! For min del holder det med og føde! Graviditeten kunne vært spart hehe

Enig med deg, kunne lett hoppet over graviditeten og gått rett i fødsel :-p

Uff, så trasig å slite med bekkenet..
Her er det kvalme, oppkast og generell dårlig form som setter en stopper for gleden av å være gravid. Dette er mitt fjerde svangerskap, og har vært slik alle 4 gangene. Men denne gangen er desidert verst. Har konstant dårlig samvittighet for de 3 barna våre, da jeg føler jeg ikke strekker til. Vil aller helst sove dagen lang og sove til fødselen er i gang. Mildt sagt LEI. Så dette er ihvertfall siste gangen for min del.

Back
Topp