Når kommer ting på salg?

Katti

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Vi har begynt å se på babyting, men vi har jo fortsatt god tid, så tenker det er lurt å prøve å få tak i så mye som mulig på salg! :)

Men når pleier egentlig ting å komme på salg? Har f. eks. sett på bugaboo-vognene, kommer de noen sinne på salg? Når kommer det nye kolleksjoner slik at fjordårets blir billigere?

Jeg har sett tilbud på utgående modeller av bugaboo. Men det er ikke ofte. Å de er sjeldent veldig mye nedsatt. Jo nærmere jul man kommer, pleier ting å bli billigere vis det er utgående modeller :) må bare melde deg på alle barnebutikker sine kundeaviser. De har jo ofte tilbudt pga diverse baby utstyr.

Bugaboo er vel en av de tingene som sjeldent er på salg.

Det finnes jo mye fint brukt på Finn også da! Det tenker nå iallefall jeg! :)
Ikke nødvendig å kjøpe ALT nytt, men se litt gjennom fingrene på hva som er helt OK å kjøpe brukt, og desto MYE billigere.

Bugaboo er nok unntaket. Neste store salg blir skolestart tenker jeg. Også har både Barnas Hus og Babyshop ny kampanjeavis hver måned. Om man er litt tålmodig kan man nok få det meste på hvertfall 25% Ellers har Barnas Hus alltid en veldig god julekalender om du er villig til å vente så lenge ;)

Å melde seg inn i kundeklubber og nyhetsbrev er alltid lurt. Babybanden.no har også mye tilbud :)

Jeg skal ha Stokke Home sprinkelseng og Stokke er heller nesten aldri på tilbud :( Så jeg har sagt til mannen at jeg starter jakten etter sommeren og kjøper den i det sekundet jeg finner den på minimum 25% Såååå fin, men såååå dyr...

Pleier alltid å være masse salg rett før jul, barnas hus pleier å ha vogner, barneseter, bæreseler osv ganske billig... Men det blir jo lenge å vente da :p

Takk for svar dere! Føler det er en utstyrsjungel der ute det kommer til å ta meg år å få oversikt over :p

Jeg følger med på Finn også, syns det er helt fint å kjøpe brukt! Men akkurat de vognene er ganske stive i pris selv når de er brukt i to år, ser ut til å ligge på ca 9000, så hvis man får litt avslag i butikken kan man jo like gjerne kjøpe ny..

Eneste jeg tror jeg kjøpte som ikle var på tilbud/salg til forrige mann tror jeg var vogn.
Det gjelder å ha øynene åpne ;)
Barnas hus har babykveld i april og oktober, da bruker det å være en del tilbud bl.a. babycall, vippestol, 25% på utvalgte sprinkelsenger, ofte 25% på Stokke osv. Jeg slapp unna med mange 1000kr forrige gang, itilegg for at jeg fikk kjøpt de tingene jeg egentlig ønsket :)

Vi tenkte å kjøpe alt av store ting på Black friday, det er vel i oktober november en gang. Vogn kjøper vi nok brukt.

Vi tenkte å kjøpe alt av store ting på Black friday, det er vel i oktober november en gang. Vogn kjøper vi nok brukt.

Det var kanskje lurt! Haha men spørs om jeg får dratt med meg samboeren på det prosjektet, han hater sånne salgsdager som pesten :p

Det var kanskje lurt! Haha men spørs om jeg får dratt med meg samboeren på det prosjektet, han hater sånne salgsdager som pesten :p
Mye bra tilbud på nettet også når det er black Friday ;) hvis du tar runden for å se på det dere vil ha før denne dagen kan dere shoppe i fred og ro hjemme i stua :D

Jeg venter med å kjøpe litt større ting til barnashus har 25% på valgfri vare, eller babykveld som de bruker å ha. Føler de har slike tilbud ofte :laughing002

Bare husk at det kan være endel leveringstid på enkelte vognmodeller. Vi fikk beskjed om opp til 10 uker da vi så på vogn til førstemann!!
Vi fikk beskjed om 2-3 uker på barnashus idag på vogn..

Vi fikk beskjed om 2-3 uker på barnashus idag på vogn..
Oi, da har det nok vært forskjellig vogn hvertfall.. Dette var i 2013, så mulig det har blitt litt fortgang i ting siden da! Tanken var bare å advare om å ikke være for sent ute med å bestille, men det er vel antakeligvis ikke faren for de fleste av oss ;-)

Oi, da har det nok vært forskjellig vogn hvertfall.. Dette var i 2013, så mulig det har blitt litt fortgang i ting siden da! Tanken var bare å advare om å ikke være for sent ute med å bestille, men det er vel antakeligvis ikke faren for de fleste av oss ;-)
Lurt å advare :) Om man skal ha en populær farge (annen enn svart) eller tvillingvogn er det ofte lang leveringstid, men i de fleste storbyer har de ganske mye på lager.

Helt sikkert lurt å spørre i butikken man har tenkt til å kjøpe i når man har bestemt seg.

Dette var stokke trailz. Men vet at ei venninne ventet nesten 3 mnd på sin emmaljunga i 2014. Så er nok forskjell

Back
Topp