Løftet opp ettåringen, og måtte brå sette henne ned og holde meg imellom bena. Kjentes ut som at noen kjørte en kniv oppi der. Har hatt sånne strikkepinnestikk, men dette var voldsomt. Noen som har hatt det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Løftet opp ettåringen, og måtte brå sette henne ned og holde meg imellom bena. Kjentes ut som at noen kjørte en kniv oppi der. Har hatt sånne strikkepinnestikk, men dette var voldsomt. Noen som har hatt det?
Takk for svarJa, i går blant annet. Helt forferdelig. Jm sa at babyen presser på nerver og at det derfor føles slikt. Jeg blir like sjokkert hver gang jeg kjenner det.
Takk for svarkan ikke huske jeg har kjent det sånn med de andre.. Håpet det var tegn på noe jeg
![]()
Det ble jeg ogsåJeg har heller ikke kjent det med de andre. Men det er vel endel av modningen likevel- er vel når baby dytter hodet sitt nedover at det treffer nerver og bekkenbåndene og slikt. Men det kjennes ikke godt ut, blir helt satt ut jeg![]()
Ja, virkelig..Jeg har også opplevd dette, i kombinasjon med nedpress, var sikker på at babyen hadde lyst til å rømme jegkjempe ubehagelig
Jeg har også opplevd dette, i kombinasjon med nedpress, var sikker på at babyen hadde lyst til å rømme jegkjempe ubehagelig
Liiiitt tidlig enda her! Kan holde seg inne i hvertfall et par små uker tilBabyen kan godt få begynne rømningen nå![]()
Mer og mer av dette hver dag som går nå....fryktelig vondtLøftet opp ettåringen, og måtte brå sette henne ned og holde meg imellom bena. Kjentes ut som at noen kjørte en kniv oppi der. Har hatt sånne strikkepinnestikk, men dette var voldsomt. Noen som har hatt det?
Amen, ja! La oss håpeMer og mer av dette hver dag som går nå....fryktelig vondtHar nesten ikke fått til å gå i kveld på grunn av dette, går krumbøyd som en 90-åring rundt i huset
Legen min har forklart at det er modning av livmorhalsen, håper virkelig vi får noe igjen av disse vondtene feks i form av raskere fødsel
![]()
Har opplevd det samme mere enn en gang i svangerskapene ja, og jeg bråstopper i hva jeg gjør vær gangLøftet opp ettåringen, og måtte brå sette henne ned og holde meg imellom bena. Kjentes ut som at noen kjørte en kniv oppi der. Har hatt sånne strikkepinnestikk, men dette var voldsomt. Noen som har hatt det?