Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilke merker anbefaler du, hva bør jeg se etter, er jo en jungel å velge i? Tenke å få kjøpt litt nå når det er mye salgAnbefaler en tynn ulldress å sove i
Ellers
Regntøy eller psrkdress
Vanntette fotpose om hun ikke går
Regnvotter
Tja parkdressHvilke merker anbefaler du, hva bør jeg se etter, er jo en jungel å velge i? Tenke å få kjøpt litt nå når det er mye salg![]()
Da skal jeg sjekke ut deAnbefaler polarn o pyret! Vi har skalldress, skalljakke, vindfleece ++ derfra. Regntøyet derfra har kommet bra ut i tester også. Til soving har vi hatt en ullfrottedress. Stonz eller lignende så lenge hun krabber.
Det har jeg fått tak i to par, 6-12mån og 12-18 månTøfler/sandaler![]()
Tusen takk for mange gode tips2 sett tynt ulltøy og 2 sett tykt ulltøy. Du kan velge selv om det er todelt eller helt. Men fint om et av de er todelt. Anbefaler joha og janus
Tynn halselue er fint å sove i og ha under sydvest. Solhatt og evt solbriller i august.
Tynn parkdress med høy vannsøyle.
Regnbukse med strikk rundt anklene, ikke knapp eller borrelås, og strikk under fot. Regnjakke, ta av hetten og bruk sydvest. Regnvotter - pass på at de ikke er for store og sitter på med stramming rundt håndledd. Jeg synes reflex sitt regntøy er tykt og stivt, spesielt til de yngste. De har gjerne en høy krage opp i ansiktet. Ville valgt alt annnet enn det.
Går barnet så ha et par støvler og et par høstsko. I august gjelder fremdeles sommersko og sandaler. Går ikke barnet anbefaler jeg stonz.
Skinntøfler til innesko. Da får foren gå uten skosåle inne, de er ikke for varme og de beskyttet godt mot snø og kaldt regnvann hvis brannalarmen går. Anbefaler bisgaard. Ellers finnes mange fine enkle myke skinntøfler i butikkene.