Hva sover lille med om natten?

Karroaa

Betatt av forumet
Har dere pysjamas og dyne? Body under pysjamas? Har dere vinduet åpent? På vårt soverom er det alltid så varmt, får det liksom ikke under 22/21 grader uansett hvor mye vi lufter. Har vinduet åpent om natten, men hørt det ikke er så lurt? Hun har på seg en pysjamas uten føtter og dyne i tillegg... Hva gjør dere?

Alltid pysj, har med korte bein/armer og lange bein/armer. Så er det varmt bruker jeg med korte bein/armer, er det kjøligere bruker jeg lange bein/armer. Har ikke hatt brukt for dynen på flere uker. Bruker teppe av ull :) Han ligger oppå lammeskinn. Vinduet er åpent. Hender vi har på air condition også, men passer på så det ikke blir noe trekk på han.

Hun bruker pysj med lange armer og ben. Og sokker innimellom. Men bor på vestlandet og vil ikke akkurat si det er veldig med varme her om dagen ;)

Pysj med korte ermer og ben (pysj med lange ermer og ben på litt mer gufsne dager), og sokker, siden han ofte sparker av seg det tynne fleecepleddet jeg legger over han. Vi har som regel alltid vinduet på gløtt, men med rullegardinen nede slik at det ikke trekker på han. :)

Pysj med lange armer og dyne.
Vi prøver å huske å kjøle ned soverommet med AC før vi legger oss, også har vi vinduet åpent om natta.
Bygde nytt hus som var ferdig i høst, og dagens hus er jo sinnsykt tette. Så selv om det er vifteanlegg her syns jeg det er greit med litt frisk luft. Hun ligger langt unna vinduet så får ikke trekk på seg.

Pysj og dyne. Bor i nordnorge, kanke skryte av varmen akkurat :p

Pysj med lange armer og dyne.
Vi prøver å huske å kjøle ned soverommet med AC før vi legger oss, også har vi vinduet åpent om natta.
Bygde nytt hus som var ferdig i høst, og dagens hus er jo sinnsykt tette. Så selv om det er vifteanlegg her syns jeg det er greit med litt frisk luft. Hun ligger langt unna vinduet så får ikke trekk på seg.
Samme her. Nytt hus, heldigvis fått AC nå. Vi har sengen til baby nært vinduet så er redd for trekk...

Mini liker det litt varmt så her er det pysj med ben eller sokker og dyne :-) ca 21 grader på soverommet
Vi har endt med 21 grader mange kvelder på rad. Får det ikke kaldere. Men leser at 16-18 grader anbefales av forebygging av krybbedødforeningen...

Pysj med ben og dyne. Veldig varmt så bare body.
Sover med vindu åpent. Men ikke særlig varmt på vestlandet da:p

Pysj, enten med lange eller korte armer/ben avhengig av temperaturen. Bruker stort sett dyne, men er det veldig varmt blir det teppe. Vi har også vinduet på gløtt, men har gardiner som henger nedfor karmen og han sover i andre enden av rommet, så han får ikke trekk på seg:)

Back
Topp