Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men er babyen utsatt for infeksjoner hvis den har gått? Jeg har gbs og er redd for å smitta babyen.
Min gikk etter at jeg ble strippet.. Masse slim (og blod pga strippingen) frem til jeg fødte dagen etterpå. Trodde ikke det kunne komme så mye ekkelt ut av kroppenDet er så mye snakk om slimproppen. Er den veldig tydelig? Eller er det noe som kan skje uten at vi merker det?
Haha nei det kan jeg tenke megMin gikk etter at jeg ble strippet.. Masse slim (og blod pga strippingen) frem til jeg fødte dagen etterpå. Trodde ikke det kunne komme så mye ekkelt ut av kroppen![]()
![]()
Har liksom lyst at det skal skje noe snartHar så langt sett den gå hjemme 1 gang, og det var med første, og på sykehuset har jeg sett den 2 ganger. Men da var det etter JM strippet meg...
Spendt på denne gang![]()
Hjelper med stripping som med andre ting OM kroppen er moden/klar. Noen får bare maserier mens andre har god effekt.Har liksom lyst at det skal skje noe snartkan godt komme noen hyggelige tegn på at det iallefall nærmer seg fødsel
hjelper det med stripping? Høres veldig ubehagelig ut.