Slimproppen

Tenker både og. Begge ganger min har gått har den vært så tydelig at jeg ikke har stusset. Jeg har også født samme dag som den har gått. Men har skjønt at det ikke er fasiten☺️

Jeg merket det helt tilfeldig første gang, men ikke andre gang. Så ikke regn med at du oppdager det..

Spurte svigersøster om det igår. Hun har vært gravid 2 ganger og fikk siste nå i mai. Hun har aldri lagt merke til den.

Min har kommet på dopapiret dagen før rier med begge :) ja, veldig tydelig for min del. Tykt slim med blod. Sorry ekkel detalj

1. gang oppdaga jeg slimproppen samtidig som riene starta. Fødte samme dag:) 2. gang så jeg ikke snurten av den:P

Slimproppen min gikk for noen uker siden, trodde ikke det var den, men JM sa at joda - det var det ;) For meg så det bare ut som utflod med litt blod.. Var i uke 31 da, så hun sa den kom til å komme tilbake :)

Det er så mye snakk om slimproppen. Er den veldig tydelig? Eller er det noe som kan skje uten at vi merker det?
Min gikk etter at jeg ble strippet.. Masse slim (og blod pga strippingen) frem til jeg fødte dagen etterpå. Trodde ikke det kunne komme så mye ekkelt ut av kroppen ;) :P

Min gikk etter at jeg ble strippet.. Masse slim (og blod pga strippingen) frem til jeg fødte dagen etterpå. Trodde ikke det kunne komme så mye ekkelt ut av kroppen ;) :P
Haha nei det kan jeg tenke meg :p det ser så vakkert ut å være gravid. Men du verden så mye ekkelt det innebærer :D

Har så langt sett den gå hjemme 1 gang, og det var med første, og på sykehuset har jeg sett den 2 ganger. Men da var det etter JM strippet meg...
Spendt på denne gang :p

Har så langt sett den gå hjemme 1 gang, og det var med første, og på sykehuset har jeg sett den 2 ganger. Men da var det etter JM strippet meg...
Spendt på denne gang :p
Har liksom lyst at det skal skje noe snart :p kan godt komme noen hyggelige tegn på at det iallefall nærmer seg fødsel :) hjelper det med stripping? Høres veldig ubehagelig ut.

Har liksom lyst at det skal skje noe snart :p kan godt komme noen hyggelige tegn på at det iallefall nærmer seg fødsel :) hjelper det med stripping? Høres veldig ubehagelig ut.
Hjelper med stripping som med andre ting OM kroppen er moden/klar. Noen får bare maserier mens andre har god effekt.
Jeg opplevde det litt ubehagelig men, ikke smertefullt. Og lar dem gjerne gjøre det denne gang også. Heller det enn og gå langt over tiden :p

Back
Topp