Hva gjør dere i dag?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Her er det skikkelig øsregn, sånn regn som vi normalt ikke har i nord, her går det mer i byger eller regn kombinert med sterk vind, eller evt. yr, så jeg har aktivisert vesla og en tremenning med å lage figurer av trolldeig. :)

Akkurat nå sitter vi alle foran hver vår skjerm......:D Vi er på ferie og koser oss, og snart skal vi spise. :joyful:

Kommet hjem fra bryllup med overnatting igår, lille har feber, så vurderes å gå ut for å se om han vil sove litt i vogna mens han får litt frisk luft!

Høres ut som regnet som var i Narvik i går og i natt er kommet til deg toneany :p

Her er største hos besteforeldrene i helga så jeg sløver på sofaen og ser stranger things på netflix og har sovebaby i fanget :)

Høres ut som regnet som var i Narvik i går og i natt er kommet til deg toneany :p

Her er største hos besteforeldrene i helga så jeg sløver på sofaen og ser stranger things på netflix og har sovebaby i fanget :)

Slett ikke umulig! :p

Absolutt ingenting :D guttungen er hos besteforeldrene til i morgen.
Blir noe å spise snart også går vi kanskje på kino etterpå :)

Vi sløver. Var en liten tur ute isted men regnet sendte oss inn igjen. Gubben lager middag, barna tegner på gulvet og jeg vurdere å støvsuge 2 etg. Kjedlig søndag!

Lekte med ungene på morgenen, og mens mini som gikk jeg meg en tur i skogen på 7,8 km helt alene :)
Nå steker jeg pannekaker
Etter middag skal eldsten og jeg ut og fange pokemon

Så gøy med trolldeig, å leke med det ved kjøkkenbordet er et av mine koseligste barndomsminner :-)

Her var det noen timer med opphold, så mannen så sitt snitt til å ha guttene med ut noen timer mens lillemor på fire dager og jeg har brukt dagen på amming og bleieskift :-)

Var litt for effektiv med hus- og hagearbeid i dag, så nå ligger jeg rett ut i sofaen med bekkenvondt.. Jeg gir opp...blah...

Så gøy med trolldeig, å leke med det ved kjøkkenbordet er et av mine koseligste barndomsminner :-)

Her var det noen timer med opphold, så mannen så sitt snitt til å ha guttene med ut noen timer mens lillemor på fire dager og jeg har brukt dagen på amming og bleieskift :-)

Husker trolldeig fra barnehagen, ble nesten litt sjokka over at verken sju- eller åtteåringen som var her hadde hørt om det før. Trodde det ble mye brukt i barnehager? Ble jo ekstra gøy nå da, sidend det var nytt for dem :) tror vi tar en runde før jul også!

Minst mulig. Jeg må innrømme at jeg er skikkelig fyllesjuk i dag, etter første ordentlige festen siden jeg ble gravid med minstemann for snart to år siden. Vi har vært ute og plukket jordbær, da. Det var koselig. :)

Nå sitter jeg og ammer ettåringen for natta. Idag har jeg og vesla hatt en slaskemorgen/formiddag hvor vi satt foran nettbrettet med kakao mens lillebror sov. :) Øs pøs regn ute. Så hadde vi besøk av ungene sin tremenning før vi dro på middag hos oldeforeldrene deres. :) kom hjem for en times tid siden.

Vi har vært ute nesten i hele dag. Bare regnet litt hver heldigvis :)

Besøk hos min mor og far, tur i skogen. :)

Pakket ut etter ferien og tatt husvasken. Nå blir det sofa en liten stund. Jobb igjen i morgen så må prøve å komme i seng til fornuftig tid :)

Vi har vært på besøk på hytta til ett vennepar av oss. Spist deilig middag og skravlet masse. Ungene har vært mye ute å kjørt båt, leket og badet :)

Husker trolldeig fra barnehagen, ble nesten litt sjokka over at verken sju- eller åtteåringen som var her hadde hørt om det før. Trodde det ble mye brukt i barnehager? Ble jo ekstra gøy nå da, sidend det var nytt for dem :) tror vi tar en runde før jul også!

Jeg tror ikke de har brukt det i bhg til guttene, men vi har brukt det og laget det og plastelina sammen med ungene flere ganger der jeg arbeider :-)

Jeg tror ikke de har brukt det i bhg til guttene, men vi har brukt det og laget det og plastelina sammen med ungene flere ganger der jeg arbeider :)

Bestandig så gøy med slikt! Mamma har bestandig hatt en hobby av noe slag, og jeg elsket å se på, og gjerne gjøre hvis jeg fikk lov. Hun dreiv og støpte sånne bilder og figurer av gips som hun malte, husket jeg stod og sneik i kjøkkendøra etter leggetid på at hun malte, og av og til fikk jeg komme inn på kjøkkenet og se på litt. Blir helt salig av lukta av sånn maling, er så gode minner. :)

Back
Topp