Dårlig i magen

Line32

Forelsket i forumet
Februarhjertene2017
Har plutselig fått løs mage.... Blir litt stressa for at det er et dårlig tegn. Er 9+3 i dag. Andre som har opplevd dette på nåværende tidspunkt?

Jeg har vært ganske dårlig i magen hele tiden.. Er 9 uker nå. Er ganske vanlig å bli dårlig i magen siden livmoren skubber på tarmene.

Jeg har vært ganske dårlig i magen hele tiden.. Er 9 uker nå. Er ganske vanlig å bli dårlig i magen siden livmoren skubber på tarmene.

Jeg tror ikke løs eller hard mage er farlig for fosteret på noen måte. Som gravid får man litt annen fordøyelse, så det har nok noe med det å gjøre.

Jeg har ikke blitt løs i magen, men mer andre veien.. Er veldig hard, og om jeg strammer musklene i anus så kan jeg kjenne litt "smerte". Hva kan dette være?

Jeg har ikke blitt løs i magen, men mer andre veien.. Er veldig hard, og om jeg strammer musklene i anus så kan jeg kjenne litt "smerte". Hva kan dette være?
Er vanlig å være treg i magen under graviditeten. Også vanlig å få hemoroider, så kanskje det du har fått?

Er vanlig å være treg i magen under graviditeten. Også vanlig å få hemoroider, så kanskje det du har fått?
Hemorider er noe møkk. Med første presset jeg i 55 min og fikk enorme hemorider. Kunne ikke sitte ordentlig etter fødselen for de var så vonde.

Tror det er like vanlig og ufarlig å være løs i magen som hard i magen :-) jeg har hatt perioder over flere dager hvor jeg er løs i magen, akkurat nå er jeg veldig hard i magen :-/

Back
Topp