Formen din?

August16spire

Elsker forumet
Ja hvordan føler dere formen er på innspurten? Jeg hååper at noe skjer snart, har gått fra å ikke ville på do (nr 2) til ofte følelse av å måtte gå, har hatt kynnere siden ca uke 18 men de har tatt seg veldig opp de siste 4 dagene sammen med mensmerter of div vondter, nedpressen har vært der lenge, og de siste dagene føler jeg meg småkvalm (har ikke vært kvalm). Er 38+4 idag, men husker ikke innspurten med de to første og gikk over med de, men nå er det en gutt I magen,hvem vet:happy: vil bli ferdig nå.....

Skal ikke klage på formen - selvom jeg har en del kynnere, mye halsbrann og litt bekkenplager er jeg i den beste formen jeg har vært hele svangerskapet (36+0) :-) Nå skal jeg lade opp i noen uker, og er klar for at mini skal komme ❤️

Sliter veldig med bekkenløsninga nå for tiden, og mye halsbrann.. Men utenom det er formen veldig bra, og jeg føler meg superglad og veldig utålmodig ;) Høres ut som det kan skje for deg snart, ja! Spennende :)

Krysser fingrene for at d skjer noe veldig snart hos deg da;)
Her er formen helt finfin, har ikke hatt noe å klage på gjennom hele svangerskapet. Noen dager med halsbrann i d siste eneste, men føler nesten ikke d er noe å nevne engang. Ikke er jeg utålmodig eller noe heller, han kommer når han kommer:) 38+4 i dag jeg også;)

Formen er super. :) har en del sure oppstøt og noen kynnere, men ellers super. :)
Begynner å bli litt sliten, men syntes tia har begynt å gå litt fort nå. Selvom jeg gleder meg veldig til å møte lillemann så trives jeg veldig med å gå gravid. :)

Ingen vondter, så kan ikke klage :-) en del mensmurringer og litt gåen i ryggen hvis jeg sitter dårlig en stund, men slik er det bare. Holder jeg meg litt i ro slipper jeg unna di verste kynnerene også! :-)

Er 33+6 idag... har lenge igjen og formen er drit... Klarer ikke gjøre noe i løpet av dagen, ligger bare på sofaen å ser på tv :(

Formen er variabel! Noen dager er fantastiske og jeg føler meg super! Andre dager er grufulle og jeg klarer ingenting...

Plages egentlig bare av denne ekstremt hovne kroppen. Vann i bena, føttene, hender og ansikt :( ser ut som en freak, og alt er ubehagelig. Ellers klarer jeg å tukte halsbrannen bra med natron, og tissingen om natten gidder jeg ikke irritere meg over lenger :)

I dag har alt vært annerledes, alt har vært rart, med magen, kynner, hatt en sikkelig følelse av at fødsel er nærtstående. Veldig rart egentlig
Så spennende ❤️

Her har formen vært skikkelig crap, helt frem til nå (er 36 uker i morgen). Nå har redebyggingen slått inn for fullt og keg har plutselig masse energi :O Helt sprøtt. Har hatt masse kynnere siden uke 24-25, med de siste tre ukene har der virkelig tatt seg opp. Kynnere som kommer ofte selv når jeg bare ligger på sofaen. Har også en del mensmurringer i korsryggen og nedre del av magen. Så spennende uker man vi går inn i nå fremover :-)

Langt i fra i form. 35+6 i dag!
Klarer knapt, og gå :(
Bekkenløsningen har satt seg for fullt. I dag har det våre ekstremt.
Holdt på, og falle flere ganger :o
Ene foten er verre, og den svikter hele tiden. Det stråler ned i bena, og opp i korsryggen mm. Jeg sover dårlig pga bekken, kraftige kramper i bena, og en morgenfugl. I dag har våre en skikkelig tøff dag pga skikkelig vondt, for å gå, stå, sitte, og lite tid for og kunne ligge :(

Nå har jeg lagt meg, og kraftige kynnere kommer selvfølgelig som fast rutine.

Trøster meg med at i morgen får jeg hilse på Lille skatt på vekst estimering <3 ♥️
Min mor, og Sønnen min skal være med ❤️:p:D

Langt i fra i form. 35+6 i dag!
Klarer knapt, og gå :(
Bekkenløsningen har satt seg for fullt. I dag har det våre ekstremt.
Holdt på, og falle flere ganger :o
Ene foten er verre, og den svikter hele tiden. Det stråler ned i bena, og opp i korsryggen mm. Jeg sover dårlig pga bekken, kraftige kramper i bena, og en morgenfugl. I dag har våre en skikkelig tøff dag pga skikkelig vondt, for å gå, stå, sitte, og lite tid for og kunne ligge :(

Nå har jeg lagt meg, og kraftige kynnere kommer selvfølgelig som fast rutine.

Trøster meg med at i morgen får jeg hilse på Lille skatt på vekst estimering <3 ♥️
Min mor, og Sønnen min skal være med ❤️:p:D
Dette med bekkenløsning... Jeg har vondt ifra skrittet og ned til kneet. På innsiden av låret liksom. Mest på høyre side. Klarer ikke løfte foten i sittende stilling og gjør vondt når jeg går/beveger meg. Høres dette også ut som bekkenløsning? Har hatt det før, men da kom det likt på begge sider. Kjenner ikke noe særlig i korsryggen..

Dette med bekkenløsning... Jeg har vondt ifra skrittet og ned til kneet. På innsiden av låret liksom. Mest på høyre side. Klarer ikke løfte foten i sittende stilling og gjør vondt når jeg går/beveger meg. Høres dette også ut som bekkenløsning? Har hatt det før, men da kom det likt på begge sider. Kjenner ikke noe særlig i korsryggen..

Dette må jeg bare kommentere. (Sniker) jeg hadde det sånn de siste par ukene før hun kom. Om det er bekkenløsning vet jeg ikke? Minnet litt om krampe da det kom, hadde ikke vondt hele tiden, men var ikke det heller. Bare på høyre side såvidt jeg kan huske. Fødte for snart ett år siden.

Dette må jeg bare kommentere. (Sniker) jeg hadde det sånn de siste par ukene før hun kom. Om det er bekkenløsning vet jeg ikke? Minnet litt om krampe da det kom, hadde ikke vondt hele tiden, men var ikke det heller. Bare på høyre side såvidt jeg kan huske. Fødte for snart ett år siden.
Jeg har vondt så og si hele tiden, men mest ved bevegelse. Sitter jeg lenge i samme stilling blir det også verre. Murrer på innsiden av låret og i skrittet. Kommer ikke som kramper her.

Back
Topp