Sterke smerter i natt (Uke 34)

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Kom hjem i går kveld etter besøk hos familie. Jeg satt vedsiden av mannen da vi kjørte den en times lange bilturen hjem. Da vi var halvveis fikk jeg sterke smerter i magen og magen ble helt stram. Krampene varte i under en halv time. Da vi kom hjem gikk jeg i dusjen og følte det ble bedre.

Våknet tre ganger i natt med samme smerter, men alle gangene gikk det over innen fem minutter.

I formiddag har det murret en del, men nå er det vanlig igjen.

Redd det var dumt av meg å ikke ringe føden. Noen som har merket lignende? Har hatt mer utflod siste uka og har vært løs i magen siden onsdag.

Uke 34+0 i dag. Litt bekymret, og lurer på om jeg bør ringe sykehuset, men nå er det liksom over...

Ville ringt ved magesmerter. Kan være masrier, og modning også.

Takk for svar. Angrer på at jeg ikke ringte den natta. Ikke greit å gruble. Småmurret litt i natt også, men ikke sånne tak som forrige natt. Lurer fortsatt på hva det kan ha vært, og har ikke time til kontroll før 28.juli nå. Redd jeg skal lekke vann eller noe siden jeg har GBS.

Bedre å ringe og spørre på føden enn å ta kontakt med legekontoret mitt der det sannsynligvis bare er vikarer nå?

Takk for svar. Angrer på at jeg ikke ringte den natta. Ikke greit å gruble. Småmurret litt i natt også, men ikke sånne tak som forrige natt. Lurer fortsatt på hva det kan ha vært, og har ikke time til kontroll før 28.juli nå. Redd jeg skal lekke vann eller noe siden jeg har GBS.

Bedre å ringe og spørre på føden enn å ta kontakt med legekontoret mitt der det sannsynligvis bare er vikarer nå?

Ja mye bedre. Spør du meg er det alltid lurere å ringe rett til føden når man har kommet så langt og er usikker ifht feks unormale smerter. Ring føden du!

Det høres ut som modning. Jeg har også hatt noen kvelder med slike tak som kommer. Jordmor sa at det som regel ikke hadde noe å si så lenge de ikke kom regelmessig over en lang periode. Men lurt å ringe føden om du er bekymra:)

Jeg ringte føden. De tror ikke det er noe farlig, men om det blir verre enn småmurring igjen skulle jeg komme inn på sjekk. Hun sa at det nok bare er utflod og ikke vannlekking for da ville det lekket mer. Skulle ta det rolig i dag og ha på truseinnlegg for å følge med på farge og mengde på det som kommer ut.

Back
Topp