Kjedelig med husarbeid lørdags kveldHar bare vært alene i 15 minutter til nå siden eldste var i seng kl 21
Tenker jeg skal få gjort litt husarbeid, men dørstokkmila for å komme i gang er veldig lang..
Slapp av duuu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig med husarbeid lørdags kveldHar bare vært alene i 15 minutter til nå siden eldste var i seng kl 21
Tenker jeg skal få gjort litt husarbeid, men dørstokkmila for å komme i gang er veldig lang..
Er bare det at mannen er ute, og ungene i seng, sjeldent jeg har mulighet til å være effektivKjedelig med husarbeid lørdags kveld
Slapp av duuu!
Skjønner det, men likevel kjedeligEr bare det at mannen er ute, og ungene i seng, sjeldent jeg har mulighet til å være effektiv
Men så deilig etterpå...Skjønner det, men likevel kjedelig![]()
Kjekt det daDet skulle tatt seg ut5 kg bær liksom..
Har nydelig jordbærsyltetøy hele vinteren![]()
Ja det ble litt koslig selv om det ikke ble så mye skravlingKoselig å gjøre noe sammen uansett![]()
TakkLykke til med prosjektet
Kos deg med snop!
Ta bussen derfraJo, men hva skal dere i Oslo?
Det burde de i grunnBurde fått virkelig opplevd hvordan det føles de da!
Hjelper lite at vi kjenner flere der nede ogsåDet lukter shopping i Gøteborg lang vei![]()
Hvorfor liker du ikke klærne?Hvert og sett på babyklær idag, føler meg fryktelig vanskelig som at tre butikker kun fant et sett jeg kunne tenkt meg!
I str 50 har vi kun en sparkebukse og i str 56 har vi to bodyer, fikk 3 par sokker av min søster og fortsetter det sånn kommer han til å være ganske naken
Også har jeg en liste som jeg vil ha alt på i løpet av 2 mnd, blir ikke lett når jeg vil se klærne samt ikke liker klærne her
Sagt ifra til mannen at vi kanskje trenger en langhelg i Göteborg![]()
Håper jeg ihvertfall!Så bra, da blir det jo ivaretatt![]()
Det er santMen kjedelig allikevel
Blir jo sååå mye vask!
Ikke så glad i alt som innebærer å sitte for å konsentrere seg om noe over lengre tidHar hun ikke likt det før?![]()
Så deilig at hun sover fremdeles daTakkhun sover fortsatt i egen seng, og smash posen er tom
![]()
Og hvor skal dere?Ta bussen derfra
Uoopdragne unger ...Hæ, sa de det?!
Hva er det med folk??![]()
Inn å ta bussHva skal du der?![]()
Kanskje bare ekstremt kresen, men klær med biler, traktor, kjønnsnøytrale klær eller mørke mørke blå klær som ofte, og vil gjerne ha noe annet til en liten babyHvorfor liker du ikke klærne?