Plutselig hoven

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Er der andre som har våknet med en plutselig meget hoven høyre arm/hånd?:o Våknet i morges med en hånd som er ganske mye større en vanlig. Venstre er og hoven, men ikke så myr. Ingenting i beina eller fjeset. Trodde sånt skulle skje om kvelden og ikke når en våknet om morgenen. Noen som vet? o_O

Jeg har mye vann i hendene, og hvis jeg sover på armen så blir den ene veldig mye større enn den andre og pleier å gi seg etter en liten stund etter stillingsforabdring :)

Jeg har mye vann i hendene, og hvis jeg sover på armen så blir den ene veldig mye større enn den andre og pleier å gi seg etter en liten stund etter stillingsforabdring :)
Hm...kan kanskje være det, men det merkelige er at det var venstre jeg sov på og ikke høyre. Får bare følge med og se tenker jego_O

Beveg litt på den, knip sammen hendene. Kan være en nerve eller noe som ligger i klem. Hvis du er bekymret, så ville jeg ringt legen.

Jeg lå på venstre side på sofaen en time i går ettermiddag. Da jeg våknet var høyre hånd så hoven at jeg ikke klarte å skru opp flaska mi. Ringte føden, og dro inn på sjekk. De ville ta blodtrykk og urinprøve. Alt var bra med meg, men de ville sende prøva på dyrk. Ødem 3. Kanskje du vare skulle ringt og hørt om de ville se på deg?

Har kun hatt forskjell på hevelse i beina ikke i hendene der er det nok så likt :p
Ta heller en tlf til føden for mye enn forlite :)

En ting til. De var veldig opptatt av om jeg hadde pannehodepine :) De spurte sikkert tre ganger om det :)

Ja mye vann og pannehodepine er varseltegn på svangerskaps forgiftning på gang. Jeg hadde vann, pannehodepine og høyt BT i det ene svangerskapet, også mener jeg at det var begynt og komme noe i urinen også...

Ja mye vann og pannehodepine er varseltegn på svangerskaps forgiftning på gang. Jeg hadde vann, pannehodepine og høyt BT i det ene svangerskapet, også mener jeg at det var begynt og komme noe i urinen også...
Ja, var det de var redd for :)

Eneste symptomet her (heldigvis) er hoven hånd. Den har nesten kommet ned til normalen nå. Satser på at det var en nerve eller noe som lå i knip i natt. Var i hvertfall veldig spesielt å våkne med en boksehanske:o :p

Back
Topp