Lekegrind

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Den typen hadde vi sist. Veldig praktisk og plass til masse leker også ;)

Gratulerer ;) lurer på om vi skal ha det. Har lest flere skriver at de ikke brukte den, men samtidig ser det litt lurt ut.

Gratulerer ;) lurer på om vi skal ha det. Har lest flere skriver at de ikke brukte den, men samtidig ser det litt lurt ut.

Vi har ikke hatt til de 3 andre, men med 3 små som trenger meg/pappaen så er det greit å ha en plass å legge babyen, vi bor også nå i 3 etasjes hus, istede for alt på et plan som sist vi hadde baby :)

Vi brukte faktisk lekegrinden til soving på dagen, la et tykt teppe under babynestet og hadde baby sovende i babynestet :-) Blir å gjøre det samme nå :-)

Vi har ikke hatt til de 3 andre, men med 3 små som trenger meg/pappaen så er det greit å ha en plass å legge babyen, vi bor også nå i 3 etasjes hus, istede for alt på et plan som sist vi hadde baby :)
Ser den, er ikke akkurat i samme situasjon, men får se det litt an. Har sjelden sett noen litt større babyer villet være oppi der og leke selv, men det er kanskje ikke meningen heller :p

Vi brukte faktisk lekegrinden til soving på dagen, la et tykt teppe under babynestet og hadde baby sovende i babynestet :-) Blir å gjøre det samme nå :-)

Er meningen min også skal sove oppi på dagtid :D

Ser den, er ikke akkurat i samme situasjon, men får se det litt an. Har sjelden sett noen litt større babyer villet være oppi der og leke selv, men det er kanskje ikke meningen heller :p

Min MÅ innimellom enten han/hun vil eller ikke :p (stakkar)

Den var fin :)
Vi har barnegrinden fra førstemann. Brukte den mye egentlig. Mest fordi det var kaldt på gulvet i vårt forrige hus. Kjekt å bruke den til dagsoving eller hvis jeg måå på do og helst vil at storesøster ikke skal pelle på lillebror :p

Vi har ei etter storesøster. Den ble ikke brukt. Tipper vi finner den frem igjen nå, men er ikke sikker. Kommer jo an på hvordan babyen er. Storesøster likte ikke å ligge alene.

Back
Topp