Joggebukse i bhg?

Her er det kun andre klær enn joggebukse ved spesielle anledninger! I bhg her blir det byttet om til jobbebukse om barne kommer i olabukse, di er der for å leke og bli møkkete og ikke for å pynte seg :)
Man pynter seg da ikke selv om det er jeans på.
Barn er forskjellige, noen vil ha joggebukser, noen vil ikke

Eldste vår har aldri eid en joggebukse og slutter nå i bhg. Det har gått helt greit uten.
Minsten begynner i bhg nå og han eier heller ingen joggebukse.
Da har nok ikke dine barn klart å bevege seg heller ..
Akkuratbsom min ikke har det tydeligvis

Komfort og bevegelighet først absolutt. En tidligere barnehageansatt jeg kjenner sa det verste hun så var barn i stive dongeriklær som hemmet bevegeligheten, buksene ble raskt tatt av til fordel for strømpis i den barnehagen, etter den kommentaren slappet jeg ivertfall mer av mht klærne, og mine barn bryr seg heldigvis ikke.

Komfort og bevegelighet først absolutt. En tidligere barnehageansatt jeg kjenner sa det verste hun så var barn i stive dongeriklær som hemmet bevegeligheten, buksene ble raskt tatt av til fordel for strømpis i den barnehagen.
Men alle jeans er da ikke trange
Det verste jeg vet er bhg ansatte som tror de kan bestemme hva andre skal ha på.
Det er sjelden jeg har vært borti barn som ikke har klart å bevege seg pga klærne i alle de årene jeg har jobbet i bhg

Da har nok ikke dine barn klart å bevege seg heller ..
Akkuratbsom min ikke har det tydeligvis
*knis* Kanskje derfor hun var så treg til å gå ;)

Barna leker og herjer hele dagen i bhg, tenk hvor ubehagelig d må være i skinny jeans o.l nei joggebukser og myke bommulsbukser må da være gelt innafor, så lenge klærene ser ordentlig ut, (ren og uten hull ;) ) eldste tøtto fikk alltid på seg myke bevegelige klær i bhg, hun er en skikkelig kjole jente så gikk mye i bommuls tights med tunika over, aldri stramme jeans og "Pynte" klær...

Her har jeg med vilje kjøpt inn stort sett bare joggebukser til å gå i i bhg.
Jeans og tights bruker vi hjemme.

I bhg er det lek og morro, og klær som ikke gjør noe at blir skitten, hull i, grønske osv.

Jeg går ikke i jeans eller kjole når jeg går på fjellet eller jobber i hagen. Og det er jo "omtrent" det små barn skal i bhg :)

Har stort sett bare joggebukser til gutten min i barnehagen. Det virker bare mest behagelig og er lett å vaske og holde forholdsvis rent.

Back
Topp