Såpass seint?God morgen
Resten av huset sover![]()
Her er vi alle oppe og snart ute av døra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass seint?God morgen
Resten av huset sover![]()
JaHehe ja og snart prøver vi vel å få vekk føtter som "sitter fast" ved ribbeina![]()
Snuppa var veldig rolig men beina hennes gikk opp under ribbeina flere ganger for detJaheldigvis hadde jeg aldri noe sparkeproblemer med storebror, men det her ser ut til å være en vild baby, så spørs om hun kommer til å sparke mye i ribbeinene
![]()
Ja mannen jobbet hele nattaSåpass seint?
Her er vi alle oppe og snart ute av døra![]()
Takk det sammeØnsker alle en fin dag![]()
Veldig deilig å ikke ha to små bein som sparker på megSå deilig! (Ikke tidlig morgen da, men hel natt i sengen)
Går det greit med egen seng nå?å sovne å så?
Hoho, mye pakking og stress? Du får prøve å slappe av littIkke avslappende![]()
Begynner å fylle den nå.Tipper dere snart er i bilen. God ferie!
Ikke før ti i alle fall. Mannen begynner å fylle bilen. Genialt nok plaskregner detJeg har trua på en av tideneMen jeg forstår at dere må ta fenriken dere trenger
Hvordan ligger det an nå?
PassertGod morgen
Jeg tipper kl 1030![]()
Ikke 1048 i alle fall, kanskje 1124? Vi får seGod morgen![]()
Hektisk morgen, og god tur når den tid kommer![]()
Jeg tipper at dere er av gårde 10:48 eller 11:24![]()
Ikke ute om 1 min altså. Ja da går dere for 11.24Ikke 1048 i alle fall, kanskje 1124? Vi får se
180 er jo relativt god plass daVi har jo 180 seng så det var rart å ha gubben nesten oppå megmåtte vekke han og be han flytte seg
![]()
Lykke til på ulGod dag ! Skal snart på ul, er veldig spent !
12.02 tipper jegIkke før ti i alle fall. Mannen begynner å fylle bilen. Genialt nok plaskregner det
Kjedelig da :/ du kunne ikke ta ferie samtidig pga jobben?Jeg er ferdig med min ferie
Mannen har startet sine 3 uker nå..
Kjipt, men sånn ble det i år![]()
Da er dere snart på veienBegynner å fylle den nå.