Lillemor eller lillebror <3

Tuttifruttiz

Forelsket i forumet
Skrev dagbok med storebror i magen, så det det er gøy å sammenligne svangerskapene.
Er i dag 5+0. Tror egentlig jeg er lenger, men har helt mistet oversikten over forrige mens.

Symptomer: sinnsykt øm i kroppen, svimmel og murring <3
 
Skrev dagbok med storebror i magen, så det det er gøy å sammenligne svangerskapene.
Er i dag 5+0. Tror egentlig jeg er lenger, men har helt mistet oversikten over forrige mens.

Symptomer: sinnsykt øm i kroppen, svimmel og murring <3

Gratulerer med spiren! Da er vi ganske lik i termin: er 4+3 i dag.
Kjekt å sammenligne symptomer, jeg skrev også ned alt sist.

Nå: svimmel ja og trøtt. Murringer av og til.
 
65026bf12b11bf4e8fcb5b6ba253c53b
5+3 ♡
 
Gratulerer :D
 
Kjenner bekkenløsning er tilbake igjen.. blir spennende å se hvor forferdelig det blir denne gang :-(
Enn så lenge gjør det ikke vondt, men det "knepper" ved hver bevegelse..
 
7+1, spent og nervøs på tidlig ultralyd i morgen :)
Har mange syke drømmer for tiden, slike som at jeg finner ut at jeg har 3 eggede trillinger eller eneggede firlinger i magen min, hehe :)
 
10+0 i dag ! Symptomene har avtatt litt i det siste, men forsatt kvalm av maten jeg elsket før.
Veldig uren hud og ømme pupper har jeg fortsatt.
Fortsatt er det få som vet om graviditeten. Det er kun de som MÅ vite det på jobb som vet noe :) har innmari lyst til å si det til mamma snart !
 
10+0 i dag ! Symptomene har avtatt litt i det siste, men forsatt kvalm av maten jeg elsket før.
Veldig uren hud og ømme pupper har jeg fortsatt.
Fortsatt er det få som vet om graviditeten. Det er kun de som MÅ vite det på jobb som vet noe :) har innmari lyst til å si det til mamma snart !
Sniker fra mars 2017; har du virkelig ikke fortalt det til moren din enda?! :eek:
Jeg fortalte det til mamma på tirsdag, da var jeg 6+6 :p
 
Sniker fra mars 2017; har du virkelig ikke fortalt det til moren din enda?! :eek:
Jeg fortalte det til mamma på tirsdag, da var jeg 6+6 :p
Haha nei, forrige gang så sa jeg det når jeg var 9 uker på vei. Men nå er jeg redd for å si noe i tilfelle det ikke lever. Mer bekymra denne gang :eek:
Men det frister veldig :D
 
Haha nei, forrige gang så sa jeg det når jeg var 9 uker på vei. Men nå er jeg redd for å si noe i tilfelle det ikke lever. Mer bekymra denne gang :eek:
Men det frister veldig :D
Men ville du ikke fortalt det til moren din om du mistet så sent? Vi fortalte det til våre foreldre allerede i uke 6, fordi vi ville de skulle vite om noe skjedde også. Pluss at mannen skulle ut og reise en del, så da var det greit å ha noen å snakke med om bekymringer og sånt.

Du kan jo bare si det som det er. At du er gravid, men bekymret for at noe er galt. Er det ikke godt å dele litt tanker med sine nærmeste? :)
 
Men ville du ikke fortalt det til moren din om du mistet så sent? Vi fortalte det til våre foreldre allerede i uke 6, fordi vi ville de skulle vite om noe skjedde også. Pluss at mannen skulle ut og reise en del, så da var det greit å ha noen å snakke med om bekymringer og sånt.

Du kan jo bare si det som det er. At du er gravid, men bekymret for at noe er galt. Er det ikke godt å dele litt tanker med sine nærmeste? :)
Jo, det sant :) jeg er nok nødt til å røpe meg snart :D
 
Jeg har så innmari lyst på mat jeg ikke kan spise!
Castello ost, spekemat..
Jeg har tatt test for toxoplasmose hos legen, og den var positiv. Det vil si at jeg er immun fra tidligere :) Så det betyr vel at jeg egentlig kan spise hva jeg vil, men jeg vet ikke om jeg tør... Det føles liksom litt feil. Har du tatt testen?
 
Jeg har tatt test for toxoplasmose hos legen, og den var positiv. Det vil si at jeg er immun fra tidligere :) Så det betyr vel at jeg egentlig kan spise hva jeg vil, men jeg vet ikke om jeg tør... Det føles liksom litt feil. Har du tatt testen?
Nei det har jeg ikke gjort. Har ikke fått vært hos legen i det hele tatt enda. Må bestille time til mandag :eek:
Men ja, hadde sikkert følt litt feil ut uansett :p
 
Back
Topp