Dere som går/løper

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvordan er deres tur?

Turen jeg har begynt å gå er ca halvparten asfalt og halvparten skogssti.
Mye opp og med og ulent terreng.
Føler jeg før brukt veldig mange forskjellige muskler i bein og rumpe.

Er ca 4,4 km
 
Hvordan er deres tur?

Turen jeg har begynt å gå er ca halvparten asfalt og halvparten skogssti.
Mye opp og med og ulent terreng.
Føler jeg før brukt veldig mange forskjellige muskler i bein og rumpe.

Er ca 4,4 km
Jeg går som regel på asfalt og/eller grus siden jeg alltid har med barnevogn, men prøver å finne varierende runder å gå så det ikke blir så kjedelig. Har også funnet ut at den runden jeg gikk første ukene ble nokså kjedelig når det bare var rett fram. Nå går jeg både opp og ned og da får kroppen mer ut av turen :)
 
Jeg triller turer på grusvei.
Når jeg jogger er det hjemme på mølla.
Motbakke trening i dag på hytta er fjellvei:)
 
Som regel løper jeg på tredemølla. Om jeg går blir det fjelltur eller å gå til studioet på asfalt.
 
Her er det tur på asfalt pga vogn. Har forskjellige turar, går ofte til mamma og pappa (3,3 km ein veg), enten ein eller begge vegar, samme med butikken (3 km). Har andre turar og, men alle er med bratte bakkar delar av turen.

Når/viss knøttet blir meir tålmodig i vogna vil eg gå den "skikkelige" rundturen her i området, ca 7,5 km. Så langt søv han maks 40 min i vogna, så våknar han og illskriker til vi kjem heim (hjelper ikkje å bære i sjalet heller), så eg tar ikkje sjansen enno...
 
Jeg liker best intervaller på mølla :) Siden det er lettest å få til konsekvent pga det fantastiske været her...
 
Løper mest på mølla, men også terrengløypa på jobben til mannen eller i skog og mark. Løp 8 km på fjellet her om dagen.
 
Det kommer vel helt an på hvor jeg går for her kan jeg velge mellom asfalt, skog, enger, sjøsti osv :D men løpeturen ligger til en fast rute på asfalt hvor målet er å klare å løpe hele runden med bratte motbakker og alt uten å måtte stoppe for å gi seg selv livredning :p
 
Jeg har en runde på ca 5 km med litt kupert terreng og blanding av gress/asfalt. Foreløpig er det Power Walk - etterhvert blir det nok litt jogging i intervaller. Og så litt lengre turer med flere bakker.
 
Back
Topp