Jepp

Nope, jeg syns alle dere tedrikkende mennesker burde konvertere til kaffe! Vil dere ha kreft, eller?? :P :P

For et par-tre år siden var jo et vinglass i uka bra for helsa på en eller annen måte. ;) Sjokolade også. :rolleyes:

Kan godt hende kaffe er bra, men den har ikke bare fordeler.

Nope, jeg syns alle dere tedrikkende mennesker burde konvertere til kaffe! Vil dere ha kreft, eller?? :P :P

For et par-tre år siden var jo et vinglass i uka bra for helsa på en eller annen måte. ;) Sjokolade også. :rolleyes:

Kan godt hende kaffe er bra, men den har ikke bare fordeler.

De som spiser mye sjokolade er slankere! (Jeg venter enda på at det skal slå til).

De som spiser mye sjokolade er slankere! (Jeg venter enda på at det skal slå til).

Hahaha! Så hvorfor var ikke jeg slank for lenge siden??
Jeg er slank nå, men det er ikke sjokoladens fortjeneste. :P

Kanskje du spiser for lite sjokolade, Sylvanas. ;)

Jeg er så frigjort at jeg spiser og drikker det jeg vil. *ler*

Folk som føler det urettferdig å komme med kunnskap om ting som er bra - fordi det eneste slik kunnskap gjør er å få de som ikke gjør slik forskningen sier blir lei seg.

Pfff, tar ikke til meg forskning, jeg. Er sikkert bare noe sånt nymotens tull, om 50 år vet de at vi også levde livsfarlig, og besteforeldrene våre overlevde da de også :D

Herlig :D

Ingen som skjønte poenget med statusen? :p
Jeg skjønte den sånn nesten

(dog. Så inni ammetåka som jeg er her jeg ligger og ammer leste jeg "te og kaffi" som at "ingen må nevne fordelene ved amming, det støter de som gir mme")

(dog. Så inni ammetåka som jeg er her jeg ligger og ammer leste jeg "te og kaffi" som at "ingen må nevne fordelene ved amming, det støter de som gir mme")

Kunne fint vært det. Generelt alt folk blir voldsomt defensive på fordi de har valgt/måtte velge noe annet.

Kunne fint vært det. Generelt alt folk blir voldsomt defensive på fordi de har valgt/måtte velge noe annet.
Men tenk på stakkars meg som ikke drikker hverken te eller kaffi, liksom ;-)

Det er det som er betydningen ja. Men kan brukes om alt annet også.

Back
Topp