Forandring på aktivitet.

Linnsi86

Glad i forumet
Jeg syntes aktiviteten på prinsessa er veldig varierende. Det står jo opp og med i mente om plassmangel,roligere bevegelser osv. Men jeg syntes de dagene der det er lite aktivitet er knall tøffe. Til tross for dytting,synging og sukkerinntak,så får jeg respons noen min og så sover/er hun rolig igjen.
Jeg kaver med dette,vil ikke ringe føden og være hysterisk,men setter Sefølgelig ikke ungen i noe fare med å nøle heller. Men når jeg tar i telefonen og skal ringe spenner hun i fra:-)
Skikkelig fant:-) når jeg strever med dette,blir jeg selv veldig uvell,kvalm og få høy puls. Har deres rolige dager? Sånn helt ned på usikkerhets grensen liksom?

Jeg syntes aktiviteten på prinsessa er veldig varierende. Det står jo opp og med i mente om plassmangel,roligere bevegelser osv. Men jeg syntes de dagene der det er lite aktivitet er knall tøffe. Til tross for dytting,synging og sukkerinntak,så får jeg respons noen min og så sover/er hun rolig igjen.
Jeg kaver med dette,vil ikke ringe føden og være hysterisk,men setter Sefølgelig ikke ungen i noe fare med å nøle heller. Men når jeg tar i telefonen og skal ringe spenner hun i fra:-)
Skikkelig fant:-) når jeg strever med dette,blir jeg selv veldig uvell,kvalm og få høy puls. Har deres rolige dager? Sånn helt ned på usikkerhets grensen liksom?
Er akkurat slik her også. Noen dager er det full fart og andre dager kjempe rolig.. De gangene jeg har vurdert å ringe føden har han blitt helt i hundre så da har jeg latt være. Har også brukt doppleren på dager jeg syntes det er rolig. Da slapper jeg av og aktivitetsnivået øker. :)

Også har mannen ligget våken om kvelden å kjent på magen når jeg sover og da kjenner han masse liv så har nok noe med stressnivået å gjøre.:)

Kjenner meg igjen. Hun i magen min har alltid vært meget rolig, så jeg stresser hver dag når det blir for rolige perioder. Har også tatt opp telefonen for å ringe flere ganger, men da sparker hun somregel fra seg.
Gleder meg så innmari til å få henne på utsiden så jeg slipper akkurat disse bekymringene hver dag.
De sier vel at aktiviteten ikke skal avta selv om det blir trangere der inne, men at bevegelsene blir annerledes.
Uansett så er det bedre å ringe en gang for mye tenker jeg :) forferdelig å gå med disse bekymringene.

Har merker at bevegelsene blir mær åling og små bevegelser. Men plutselig innimellom kommer litt større, men ikke like ofte som før. Tror det er helt normalt, men jeg har vært litt skeptisk selv noen dager.

Akkurat samme her :/ veldig slitsomt på de dagene, å vere bekymret :( men så blir det rikelig med liv og bevegelser i det jeg tar fram tlf..
Er tungt å gå alene med de bekymringene, blir ikke det samme for samboer, så føles litt ensomt ❤️ og jeg tenker og kjenner etter en god stund før jeg sier det til samboer...
Men har vert masse bevegelse de siste dagene så slapper stort sett av nå ❤️ :D

Har akkurat hatt en fin samtale med jordmor på føden og fikk litt tips osv. Ut i fra det jeg fortalte henne,mente hun alt var normalt. Så jeg skal gå ut no og finne på noe,koble av og prøve å slappe av.. Shoppe litt anbefalte jordmor.. Hehe.. Så da gjør vi det...
Takk for at dere svarer.. Det er godt å "snakke" med andre og se det ikke bare er meg som kaver litt.

Jeg hadde to dager på rad denne uken hvor hun var uhyre rolig og "slapp":o Til slutt ringte jeg føden og fikk beskjed om å komme inn for målinger... Beltene ble plassert på magen og alt skrudd på...gjett hvem som plutselig bestemte seg for å ha fest i magen???!o_O Flaut, men fikk en forklaring og da. Jeg hadde vært dårlig i to dager og hadde tatt en Paracet for feber ett par timer før, så hun hadde nok bare vært påvirket av meg. Men, en blir fort stresset når ting endrer seg. Nå er hun tilbake til "normalen":p

Jeg hadde det likt her om dagen, jeg dro på føden.
Trikset var visst å drikke halvt/halvt blandet glass med husholdningsaft. Det var ikke godt, men han kviknet til etter en liten stund.

Det virker som min tar seg hvile/vokse dager rett og slett.. Han er ekstremt aktiv ellers.

Kjempe ekkelt når de blir så rolige da.. Livredd rett og slett.

Har vært på føden to ganger på to uker pga at lille i magen er veldig rolig. Men er som du, og resten av dere, sier; noen dager er ekstremt rolige andre er aktive igjen. Så har lært meg det mønsteret nå. Så lenge jeg får "svar" når jeg dulter borti på de rolige dagene, skal jeg prøve å holde meg unna føden en stund. Med mindre han kommer da. :D For er også som dere sier; han blir skikkelig aktiv med en gang de beltene kommer på eller jeg setter meg i bilen for å kjøre til sykehuset. Liten luring. Liker masse oppmerksomhet.

De dagene jeg er mye aktiv så er hun veldig stille - så stille at jeg rett og slett må ta meg tid til å sette meg ned å se på magen og stryke. Etter litt så våkner hun <3 Har funnet ut at det er viktig for meg å ha litt "kontroll" på utvikling av aktiviteten hennes så bruker å følge med hikke, når hun er våken og til hvilke tider. Det eneste som gjør at ting avviker fra normalen er når jeg er aktiv hele dagen.
Glad for at jeg føler meg sikker på at hun "er der" og har det bra og slipper tvilen! Den må være jævlig å sitte med!

De dagene jeg er mye aktiv så er hun veldig stille - så stille at jeg rett og slett må ta meg tid til å sette meg ned å se på magen og stryke. Etter litt så våkner hun <3 Har funnet ut at det er viktig for meg å ha litt "kontroll" på utvikling av aktiviteten hennes så bruker å følge med hikke, når hun er våken og til hvilke tider. Det eneste som gjør at ting avviker fra normalen er når jeg er aktiv hele dagen.
Glad for at jeg føler meg sikker på at hun "er der" og har det bra og slipper tvilen! Den må være jævlig å sitte med!

Som jeg skulle sagt det selv.
Har jeg vært mye aktiv og føler jeg må se at hun har det bra, tar jeg meg et glass saft/brus og hviler litt. Får alltid svar :-)

Back
Topp