Noen her som drikker mye brus..?

Sandy.

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg er så varm og slapp til tider at jeg drikker mye brus fordi det er så forfriskende☺.... så har vi nettopp vært i sverige hehe. Mye brus på kjølen☺☺

Har alltid drukket veldig mye brus, men i svangerskapet har jeg ikke vert så glad i det. Drikker fortsatt mye, men ikke på langt nær så mye som før. :p

Drikker en del brus jeg også, men prøver å holde meg til sukkerfritt. Vann blir jeg bare kvalm av nå dessverre...:(

Jaa! Tror jeg hadde blitt skremt om jeg fikk vite hvor mange liter med pepsi max som egentlig har gått ned det siste året..

Her har det snudd. Drakk mengder Pepsi Max før og sjelden vann, nå er jeg helt avhengig av å ha en flaske med iskaldt vann tilgjengelig :)

Jeg drakk MYE brus! For noen uker/mnd siden fant jeg ut at nå er det nok, så nå drikker jeg fun light heller!

Jeg hadde dilla på cola i begynnelsen av svangerskapet, og jeg liker det ikke til vanlig. Det gikk ganske fort over. Nå har jeg dilla på Munkholm :P Njam!

Her har det blitt noe mountain dew og cola i det siste... Rett og slett fordi ikke annet har fristet - ser at jeg får i meg alt for lite veske enkelte dager og prøver da å drikke litt ekstra melk eller lage meg kaffe (har Nespresso maskin) som jeg fyller på med mye skummet melk....
Drikker aldri mer enn 1 flaske (0,5l) PR dag da om det er noen trøst...
Sukkerfri brus klarer jeg ikke å drikke...

Godt det ikke bare er meg☺☺ i dag har jeg vell drukket 5 bokser med brus☺☺haha

Her har det blitt noe mountain dew og cola i det siste... Rett og slett fordi ikke annet har fristet - ser at jeg får i meg alt for lite veske enkelte dager og prøver da å drikke litt ekstra melk eller lage meg kaffe (har Nespresso maskin) som jeg fyller på med mye skummet melk....
Drikker aldri mer enn 1 flaske (0,5l) PR dag da om det er noen trøst...
Sukkerfri brus klarer jeg ikke å drikke...
Får du kjøpt Mountain dew i norge? Isåfall hvor?? :) har smakt brusen i utlandet. Den er kjempe frisk og god.

Back
Topp