vognpose

Minimarmor

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
Noen som vet hvor lang levetid en voksipose har?
Har en voksi urban som jeg har brukt på begge barna mine (eldste er snart 7 år)
Lurer nå på om jeg skal bruke den på babyen også, eller om den er "ferdigbrukt"??
Tenker da på om den fortsatt holder varmen like godt, som den gjorde da den var ny. Og sjenerelt om kvaliteten er den samme?

Noen som vet hvor lang levetid en voksipose har?
Har en voksi urban som jeg har brukt på begge barna mine (eldste er snart 7 år)
Lurer nå på om jeg skal bruke den på babyen også, eller om den er "ferdigbrukt"??
Tenker da på om den fortsatt holder varmen like godt, som den gjorde da den var ny. Og sjenerelt om kvaliteten er den samme?
Vi har en gammel voksipose som vi brukte på første og kommer til bruke igjen. Den er god og varm!:)

Den holder nok fint. Men obs. Glidelås på eldre voksi urban som ser ut som pingviner blr tas av. De hadde en feil som gjorde at mange poser fra 2008-2010 måtte tilbakekalles. De løsner fort og kan utgjøre kvelningsfare.

Min vognpose er 60 år gammel, og funger nok like bra i dag som da den var ny. Riktig nok ikke en voksi pose. Men nyrenset lammeskinnspose. Men soveposen min i dun ble brukt opp etter en 7 år, så det kommer jo an på bruk, lagring og vask. Samme levetid hadde vel den syntetiske også. (Soveposene er mye brukt)

Den holder nok fint. Men obs. Glidelås på eldre voksi urban som ser ut som pingviner blr tas av. De hadde en feil som gjorde at mange poser fra 2008-2010 måtte tilbakekalles. De løsner fort og kan utgjøre kvelningsfare.
vi byttet når vi fikk høre om feilen for mange år siden:) men takk for at du sier fra:)

Tror også den holder seg fint :) skal selv bruke min voksipose som jeg kjøpte til sønnen min for 6 år siden :)

Vi gikk til babyshop og fikk en helt ny pose, veldig greit:D
Jeg fikk faktisk ikke, enda jeg tror det var jeg som meldte fra. Butikken jeg kjøpte av hadde ikke hørt om noen tilfeller og ringte rett til leverandør, mens jeg stod der, de hadde heller ikke hadde hørt klager.
En uke senere ble de første posene trukket tilbake og da hadde jeg alt plukket av pingvinene. :(

Men jeg savner snøringen på posen. Det har ikke de nye.

s
Jeg fikk faktisk ikke, enda jeg tror det var jeg som meldte fra. Butikken jeg kjøpte av hadde ikke hørt om noen tilfeller og ringte rett til leverandør, mens jeg stod der, de hadde heller ikke hadde hørt klager.
En uke senere ble de første posene trukket tilbake og da hadde jeg alt plukket av pingvinene. :(

Men jeg savner snøringen på posen. Det har ikke de nye.

så kjedelig! Jeg visste ikke hva som var feil med den engang, fikk bare beskjed fra ei som jobbet i bhg til sønnen min om at det var feil på glidelåsen og at jeg kunne få ny hvis j gikk tilbake der jeg kjøpte den

Back
Topp