Skravletråd juli 2016

Veldig kjekt:) hvordan går det med jenta di?
38,1
Tørr bleie fra sju til nå. Men tisset på stellebordet ettet at jeg hadde målt da. Trøtt, det er sovetid. Sovner nesten på stellebordet

Problemet er dersom hun kastet opp, om hun kaster opp før hun rekker absorbere den
Fikk i henne en hel dose av flytende paracet nå. Så får vi se. Ikke kastet opp siden i går kveld

Fikk i henne en hel dose av flytende paracet nå. Så får vi se. Ikke kastet opp siden i går kveld
God bedring

Vi har legetime i dag siden hun nå har hatt feber i tre døgn

Fremdeles feber dog. Og irritabel. Merkelig å ha ei jente som kun sitter i fanget. Det har jeg ikle hatt siden nyfødt
Hvor kjipt det enn er får du prøve å "nyte" akkurat det da, for det kjenner jeg igjen... Gutten vårres har aldri vært et fangbarn, så jeg tar til meg hver kos han gir meg frivillig, og jeg elsker om han "glemmer av seg" og går med på å sitte i fanget teks når han ser barne-tv.
Men håper hun blir bedre snart!

Haha er ett utrykk min kjære mor bruker ;) så har jeg begynt å si det :p ikke at pannekaker er så veldig avangsert :p
Det er jo et helt vanlig utrykk, dog gjerne brukt om mat en har brukt litt tid og energi på, men ikke nødvendigvis :-)

6626fdde0994cc3f8be85a33224ecf25

Når samboers bestemor ringer å kjefter på meg fordi HAN ikke tar telefonen :o jeg er ikke hans sekretær heller :p

God formiddag:D
Håper det snart skjer noe hos deg!
Ja håper jeg også:-). Håpet egentlig jm ville sjekket modning og evt tøyet litt igår men på en eller annen måte klarte hun å få det til å virke som jeg ikke ønsket det:-/. Selv om jeg omtrent tryglet henne om ihvertfall sjekke om jeg var moden. Hun mente det heller kunne vente til mandag så kunne jeg få time da også til jm hvis ting ikke skjer før de tid:-)

Back
Topp