Takk, jeg lever endaMasse god bedring![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, jeg lever endaMasse god bedring![]()
Det gikk bedre enn sistHvordan gikk det?
38,1Veldig kjekthvordan går det med jenta di?
Fremdeles feber dog. Og irritabel. Merkelig å ha ei jente som kun sitter i fanget. Det har jeg ikle hatt siden nyfødtGodt å høre![]()
Fikk i henne en hel dose av flytende paracet nå. Så får vi se. Ikke kastet opp siden i går kveldProblemet er dersom hun kastet opp, om hun kaster opp før hun rekker absorbere den
God bedringFikk i henne en hel dose av flytende paracet nå. Så får vi se. Ikke kastet opp siden i går kveld
Hvor kjipt det enn er får du prøve å "nyte" akkurat det da, for det kjenner jeg igjen... Gutten vårres har aldri vært et fangbarn, så jeg tar til meg hver kos han gir meg frivillig, og jeg elsker om han "glemmer av seg" og går med på å sitte i fanget teks når han ser barne-tv.Fremdeles feber dog. Og irritabel. Merkelig å ha ei jente som kun sitter i fanget. Det har jeg ikle hatt siden nyfødt
Nei, men vel så snilt allikevel!Haha er ett utrykk min kjære mor brukerså har jeg begynt å si det
ikke at pannekaker er så veldig avangsert
![]()
Var vel kanskje det jeg tenkte etterpå ogHan har nok bare laget/servert dem ;-)
Det er jo et helt vanlig utrykk, dog gjerne brukt om mat en har brukt litt tid og energi på, men ikke nødvendigvisHaha er ett utrykk min kjære mor brukerså har jeg begynt å si det
ikke at pannekaker er så veldig avangsert
![]()
Hadde en super dag på jobb igårHadde en veldig fin vaktdu og?
Ja, er vel mange på ferie..
Godt med en rolig startNei, er en veldig grei tid å begynne på jobb igjen på![]()
God formiddagGod morgen. Nærmer seg termin- 1 uke igjen nå og ingenting har skjedd enda. Bare masse kynnere
![]()
Nå har jeg ikke vært med i denne diskusjonen, men var uttrykket dere snakker om "å diske opp noe" som i form av betydningen å lage mat?
Så detOmg jala ut bildet på "vis meg det siste bildet du tok" tråden
hu står med ryggen til da, men drakta sitter veldig fint på
![]()
Hoho ja det tar jo litt tid å steke pannekakerDet er jo et helt vanlig utrykk, dog gjerne brukt om mat en har brukt litt tid og energi på, men ikke nødvendigvis![]()
Høres ut som svigermorNår samboers bestemor ringer å kjefter på meg fordi HAN ikke tar telefonenjeg er ikke hans sekretær heller
![]()
Haha! Ååh joda, svigermor holder på sånn ogsåHøres ut som svigermor![]()
Ja håper jeg ogsåGod formiddag
Håper det snart skjer noe hos deg!