Igangsettelse

Kan jeg spørre hvorfor du blir satt i gang? :) jeg har fått beskjed om at jeg også kommer til å bli satt i gang hvis fødselen ikke startet av seg selv før termin, på grunn av at han har vokst litt lite og kort cervix. Men har ikke fått noe dato :)

Kan jeg spørre hvorfor du blir satt i gang? :) jeg har fått beskjed om at jeg også kommer til å bli satt i gang hvis fødselen ikke startet av seg selv før termin, på grunn av at han har vokst litt lite og kort cervix. Men har ikke fått noe dato :)

Blir satt igang pga svangerskapsdiabetes og trenger insulin for å regulere det :)

Samme OUL termin som her:) Men, kan være jeg blir satt i gang og med tanke på sv dia og hofte issues. Men, får ikke vite noe før uke 37:p Er godt du har en dato å forholde deg til!:)

Er derfor jeg blir satt igang, var vanlig praksis med to uker før på ahus i hvertfall :) har du neste kontroll i uke 37? :) er så deilig å ha noe å forholde seg til for jeg er så sliten at jeg knakk sammen hos jordmor i dag.

Ønsker alle som skal settes i gang lykke til, og må innrømme at jeg er litt misunnelig på dere. Dere slipper å vente på termin, og risikere gå over tiden :p

Jeg sier til meg selv at jeg har 7 uker igjen (med overtid). :o
Skulle ønske jeg for EN gangs skuld fikk 2 uker før, eller PÅ termin ;)

Så spennende :) Har selv termin 3. August og skal til siste vekstestimering om en uke, blir spennende både hva de estinerer vekten til og om de tenker å sette i gang. Er kostholdsregulert pga svangerskapsdiabetes.

Så spennende :) Har selv termin 3. August og skal til siste vekstestimering om en uke, blir spennende både hva de estinerer vekten til og om de tenker å sette i gang. Er kostholdsregulert pga svangerskapsdiabetes.

Er veldig spennende! Kjenner jeg er veldig spent på å få møte lillegutt! :) han er heldigvis ikke så stor, målt til å være rundt 2800g nå ca og helg normal :)

Back
Topp