Frisørtabbe.

Maybeast

Flørter med forumet
Jeg var med frisøren på lørdag for å bli blond. Jeg har alltid stripet det lyst og vert ganske blond, men nå ville jeg ha litt mer. Og rett etter frisør skulle jeg i bryllup.

MEN frisøren har farget håret mitt HELT hvitt :( hun fyrte meg opp om hvor fint det var og skrøt av at jeg kledde det. Og med kjole og sminke og alt var jeg fornøyd nok og tenkte jeg kom til å bli vant til det.... men i etterkant angrer jeg veldig og har grått flere ganger :( jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har tips eller råd? Jeg regner med jeg ikke kan klage siden jeg sa meg "fornøyd" da jeg gikk der i fra... :/

899a70c1f4b712cb6311d1251e88e7cb
dette er det jeg viste henne at jeg ville ha.
8faa449226f6f1e50799acc0e83320cc
dette er resultatet.

Det spørs nok om det er for seint å klage ja. Så du må vel nesten gå til en frisør å farge det mørkere, men jeg synes det så veldig kult ut :)

Grå hårtoner forsvinner fort ut av håret, sol gjør at det forsvinner enda fortere. Det vil nok gulne en del om ikke så lenge :) og det var ikke stygt, er nok du som synest det er uvant ;)

Oi, det syns jeg ikke ble rett, nei. Og det er ikke for sent å klage. Det er jo gjerne noe man må kjenne og se litt på, få stelt litt hjemme og sett i ulike lys. Jeg ville klagd. Gjorde selv det nylig, da gikk det enda flere dager, og enda måtte jeg være litt vrang i telefonen fordi hun selv mente det var bra, men jeg fikk det fikset og ble fornøyd.

Takk for tilbakemeldinger :) Jeg klager i morgen, går ikke det må jeg bare bli vant til grått/hvitt hår! Kanskje jeg bare må venne meg til det. Alle bortsett fra mannen min sier det er kult... (men så er jeg ikke så gla i å stikke meg ut heller da)

Man kan klage dersom man ikke har fått det man har bedt om (ift bildet du viste). Og en frisør skal også sørge for at kunden blir fornøyd med resultatet. Men er litt usikker siden du sa deg enig i å ha helt hvitt hår, da ble det jo slik som dere ble enige om? Nå kan det også hende frisøren ser hvilke farger som kler deg best også og veiledet ift det.

Be om å legge inn striper for å dempe det litt, bland inn litt forskjellige nyanser... Trur du angrer om du demper alt

Ser ut til du er helbleket. Dette er nok vanskelig å skulle få det slik du viste på bildet. Jeg hadde latt det kommet en solid ettervekst, for å så kun stripa det. Ikke helfarging. Det blir feil. Ta en glossing over for å få det mere beige blondfarge.
Det å skulle farge det mørkere vil by på varme pigmenter for å ikke bli grønnskjær og for at fargen skal holde seg lengre. Det som vil skje over tid siden du er så hvit i håret er at fargen vil slippe og de gyldne pigmentene vil sitte igjen.
Men om du ønsker å bli mørkere så kjør på :)
Hilsen frisør.

Ser ut til du er helbleket. Dette er nok vanskelig å skulle få det slik du viste på bildet. Jeg hadde latt det kommet en solid ettervekst, for å så kun stripa det. Ikke helfarging. Det blir feil. Ta en glossing over for å få det mere beige blondfarge.
Det å skulle farge det mørkere vil by på varme pigmenter for å ikke bli grønnskjær og for at fargen skal holde seg lengre. Det som vil skje over tid siden du er så hvit i håret er at fargen vil slippe og de gyldne pigmentene vil sitte igjen.
Men om du ønsker å bli mørkere så kjør på :)
Hilsen frisør.

Hårfarge er forresten ikke så lett å bare "bestille" etter et bilde. Det er kjemiske prosesser som reagerer ulikt på tidligere farger, pigmenter man har fra før, og til og med temperatur osv...

Helt enig med vedkommende, er også utdannet frisør. Synes forresten du ble kjempe lekker:-)

Takk! :) jeg har googlet en del, men blir ikke klok. Kan jeg farge det mørkere blondt?
Dette er jo ikke noe å ta på vei for, det er jo bare hår. :)
Jeg bagatelliserer ikke følelsene dine, men 100 kr og 45 min jobb, så har du resultatet du ønsker deg.
Bare velg en hårfarge på butikken, så er du i gang. ;)

Jeg synes forøvrig du skal la det være, for det var dritstilig!
Det er jo akkurat sånn look som er in nå. ;)

Back
Topp