God natt, sove godt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja dere har jo bleierTa ut batteriet, legge det i en bleie.
Legge telefonen i en bleie.
Bleier tiltrekker seg fuktighet
Så herlig! Slapp av så mye som mulig og kos deg kjempe mye med lille jenta ❤Vi er hjemme!!
Åpen retur, satser på å ikke trenge den.
Så nå ligger jeg på sofaen med ei sovedukke ved siden av meg og en forferdelig brystspreng. Men jeg er hjemme!
Venter på mannen! Han så på fotball hos en kompis!Hva gjør dere i kveld?
Da skjønner jeg at det ble så mange etasjer!! Tøft å ha så mange bakker rundt husetVi var på fjellet![]()
Herregud så koseligVi er hjemme!!
Så nå ligger jeg på sofaen med ei sovedukke ved siden av meg og en forferdelig brystspreng. Men jeg er hjemme!
Vi har rydda og vaska hus+klær idag/ettermiddag (har vært i Sverige en uke, kom hjem fredag kveld og var på bryllup igårHva gjør dere i kveld?
Så herlig å få gjøre deg innimellomSitter og ser film med mannen
Sånn ja. Nei, vi får håpe hun sover gjennom natten og ikke får så veldig høy feberJEg har ikke målt henne etter at hun fikk paracet, for da tok vi på nattbleie og la oss. (pannemålet vi bruker på de elste gir ikke mer enn 38 på henne når rektal måling gir 39, så den stoler jeg ikke helt på på henne) men hun kjentes i alle fall kjøligere.
Det blir sjekk av bleien før jeg legger meg. Og mulig tempmåling.
Har du bare en uke eller har du mer seinere?Ferie til fredag ! Gleder meg helt vilt
Oi oi, jeg har jo vært bort fra forumet i juni så har ikke fulgt med på hva som sker, og her har det skjedd ting!Hei hei![]()
Titter innom før lillegutt våknerskal ut på tur etterpå! Prøver å gå tur annen hver dag
![]()
Bestemt oss for at vi bruker Oslo område i ferien i år. Mye å finne på her, og heller tar ordentlig ferie neste år. Mannen starter å jobbe i august, så vi kan begynne litt med bolig osv i september. Spent på hva vi får i lån. Mannen skal og ha ny seng. Jeg har ikke nevnt det, men han ville ha en ordentlig seng! Yeah...![]()
Vis vedlegget 186564
Her er da lillegutt som er blitt 3 uker og 3 dager idaghan har på babyboots av det settet bentleif har strikket
![]()
NetflixSå herlig å få gjøre deg innimellomTV eller leie?
Storesøster er flink, stolt og litt sjalu men det er vel bare en faseVelkommen hjemhåper du slipper å bruke den åpen retur på sykehuset
Hvordan tok storesøster det?![]()
Velkommen hjemVi er hjemme!!
Begynte å bli varm igjen for et par timer siden og pannemålet viser nå 38 igjen så jeg antar 39 når vi står opp. Får vurdere formen, jeg medisinerer ikke gradestokken, men formen. Og litt mer på natt for søvn. I retrospektiv ser jeg at hun burde fått ny stikkpille i tretiden for trolig bedre søvn, men hun lider ingen nød, hun kan sove på puppen hele dagen.Sånn ja. Nei, vi får håpe hun sover gjennom natten og ikke får så veldig høy feberikke lett for de små liven!
Velkommen hjem.Vi er hjemme!!
Ikke lenge igjen!!Ferie til fredag ! Gleder meg helt vilt
Hvilket triks var det??Eldsten fikk min gamle smarttelefon, en Samsung Galaxy s4.
Vi har sagt utallige ganger til han at han ikke skal ta den med på do..
Brått så sa det plask.
Mannen fisket den opp igjen, prøvde å slå den av og mistet den oppi igjen..
Skjermen begynte å svikte og ble bare striper.
Jeg tok den, tok av dekslet og så "gi meg tre dager og jeg har et triks som burde fikse den"
I dag slo jeg den på igjen og den fungerte som før..
Skjønner detDet er det:/ har lyst å være den som bare kan gå og trene meg opp som normalt men tar mye lengre tid