Sover ekstremt mye

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Er der flere som bare sover og sover?:o jeg sover 8-9t om natten og må legge meg ila dagen...og da sover jeg glatt 3 timer til. Irriterende for jeg får ikke gjort noe:(

Jeg!! Sover lett til tre om dagen liksom. Må ha på vekkerklokke for å i det heletatt være i nærheten av å få opp øynene før ett. Det er så slitsomt. Kan ikke se for meg at det plutselig skal en baby inn i det bildet. Snork!

Godt det ikke bare er meg! Begynt å bli bekymret den siste uken for det er bare helt ekstremt. Går jo helt i komao_O

Hadde jeg bare fått sovet på nettene... Sover egentlig best etter mannen er gått på jobb :p men siden han har dratt på ferie var dette min natt :( slik er egentlig hver natt, men får sove fra 7-10 og kanskje en kvil på dagen om jeg er heldig! ImageUploadedByBV Forum1468080792.209331.jpg

Sover og sover! Elsker å sove så syntes det er så deilig at jeg faktisk kan tillate meg selv og faktisk sove, fordi vi trenger det :) så sov i vei damer❤️

Hadde jeg bare fått sovet på nettene... Sover egentlig best etter mannen er gått på jobb :p men siden han har dratt på ferie var dette min natt :( slik er egentlig hver natt, men får sove fra 7-10 og kanskje en kvil på dagen om jeg er heldig! Vis vedlegget 186480
Huff, føler med deg. Ikke godt å ikke få nok søvn. Jeg hadde det sånn i noen måneder, men de siste to ukene har det vært ekstremt andre veien. Skjønner egentlig ikke hvorfor.

Våknet nettopp fra en 2-timers lur, og den har blitt fast rutine nå siste uka.. Jeg legger meg 12 om kvelden, og står opp rundt 11, men siden jeg er plaget med bekkenet, sure oppstøt og mareritt er det ikke mange av de timene som er søvn.. Teller ned dager som aldri før!!

Gravid med nr 1 sov jeg masse. Når i natt har jeg sovet 2 timer x 3..

Huff, føler med deg. Ikke godt å ikke få nok søvn. Jeg hadde det sånn i noen måneder, men de siste to ukene har det vært ekstremt andre veien. Skjønner egentlig ikke hvorfor.
Hadde en periode for litt si, der jeg sov, sov, og sov. Mannen og bestevennina mi var skikkelig bekymra, men jeg sa at det skal sikkert være sånn :p har vært noen sovetopics i det siste :D

Ja.. Jeg gremmes!! Siste uken har jeg sovet 12-13 timer!! :p dog kjempe deilig, da det er første uken på mange mnd jeg har fått sovet ordentlig. Føler at dagene blir ødelagt men..

Sniker fra september! Herregud så glad jeg ble for denne tråden! Jeg har SÅÅÅ dårlig samvittighet for at jeg BARE sover! Kan lett sove til kl 15-16 fordi jeg er så sliten :(

Sniker fra september! Herregud så glad jeg ble for denne tråden! Jeg har SÅÅÅ dårlig samvittighet for at jeg BARE sover! Kan lett sove til kl 15-16 fordi jeg er så sliten :(
Hahaha!!! Der er visst en del av oss som er i koma, så tror vi skal satse på at alt er normalt:p

Er der flere som bare sover og sover?:o jeg sover 8-9t om natten og må legge meg ila dagen...og da sover jeg glatt 3 timer til. Irriterende for jeg får ikke gjort noe:(

Kjenner meg igjen i dette ja :p Godt å være uthvilt når man våkner, men får ikke gjort så mye på dagtid likevel.. Sofaen er litt for god :p Men som samboer sier; plutselig har vi en ny sjef i huset som vekker oss, så dette må jeg nyte :D Godt å få forståelse for dette, selv om jeg føler meg som en zombie resten av dagen :p

Back
Topp