Er der flere som bare sover og sover?
jeg sover 8-9t om natten og må legge meg ila dagen...og da sover jeg glatt 3 timer til. Irriterende for jeg får ikke gjort noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, føler med deg. Ikke godt å ikke få nok søvn. Jeg hadde det sånn i noen måneder, men de siste to ukene har det vært ekstremt andre veien. Skjønner egentlig ikke hvorfor.Hadde jeg bare fått sovet på nettene... Sover egentlig best etter mannen er gått på jobbmen siden han har dratt på ferie var dette min natt
slik er egentlig hver natt, men får sove fra 7-10 og kanskje en kvil på dagen om jeg er heldig! Vis vedlegget 186480
Hadde en periode for litt si, der jeg sov, sov, og sov. Mannen og bestevennina mi var skikkelig bekymra, men jeg sa at det skal sikkert være sånnHuff, føler med deg. Ikke godt å ikke få nok søvn. Jeg hadde det sånn i noen måneder, men de siste to ukene har det vært ekstremt andre veien. Skjønner egentlig ikke hvorfor.
Er der flere som bare sover og sover?jeg sover 8-9t om natten og må legge meg ila dagen...og da sover jeg glatt 3 timer til. Irriterende for jeg får ikke gjort noe
![]()
Hahaha!!! Der er visst en del av oss som er i koma, så tror vi skal satse på at alt er normaltSniker fra september! Herregud så glad jeg ble for denne tråden! Jeg har SÅÅÅ dårlig samvittighet for at jeg BARE sover! Kan lett sove til kl 15-16 fordi jeg er så sliten![]()
Haha det er bra! Langt har du kommet nå?Hahaha!!! Der er visst en del av oss som er i koma, så tror vi skal satse på at alt er normalt![]()
Her er jeg 35+2. Enn du?Haha det er bra! Langt har du kommet nå?
32+0Her er jeg 35+2. Enn du?
Sov så lenge du kan!!32+0![]()
Er der flere som bare sover og sover?jeg sover 8-9t om natten og må legge meg ila dagen...og da sover jeg glatt 3 timer til. Irriterende for jeg får ikke gjort noe
![]()
![]()