Babyseng

Solsikkespiren

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Skal kjøpe babyseng/sprinkelseng til lille som er i magen, men har lyst til å kjøpe ei som går ann å stille høyden på, at den går opp til vår seng.. Finner nesten ingen som er tilnærmet så høy. Noen anbefalinger?

Skal kjøpe babyseng/sprinkelseng til lille som er i magen, men har lyst til å kjøpe ei som går ann å stille høyden på, at den går opp til vår seng.. Finner nesten ingen som er tilnærmet så høy. Noen anbefalinger?
Chicco next2me er vi veldig fornøyde med. Den går kant i kant med vår seng (festes på). Kan bare brukes til 9kg/6 mnd, men etter det tenker jeg å kjøpe Gulliver fra IKEA.

Chicco next2me er vi veldig fornøyde med. Den går kant i kant med vår seng (festes på). Kan bare brukes til 9kg/6 mnd, men etter det tenker jeg å kjøpe Gulliver fra IKEA.

Ja, tenkte noe ala av den sprinkelsengen, vet du hvor høgt den går? Er den av god kvalitet?

Vi har gulliver fra IKEA og den har to høyde innstillinger, på øverste går madrassen til lillegutt akkurat kant i kant med dobbelsenga våres, en kontinentalseng :) (vi tok av den ene siden og festet sprinkelsengen fast til min side av sengen)
Vet om flere som har lagd nye hull for å då nøyaktig lik høyde som senga si :) å bruke sprinkelseng som bed side crib er veldig økonomisk ;)

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe BabyDan bedside crib eller Troll bedside crib :) begge disse kan stilles inn i høyden i forhold til foreldrenes seng

Back
Topp