Plutselig fin form

Malala

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Dårlig form i 7 uker, oppkast, kvalme, blodtrykksfall, hodepine, trøtt hele dagen. Inn og ut av sykehuset. Plutselig over natta våkner fin form, litt kvalme og hodepine men kan komme meg ut og se mennesker. Overrasket at en kan føle seg som en ny menneske.
Klager ikke at er fin form, men kan den dårlige bare forsvinne på 123?

Nyt det :) Håper formen din holder seg! I teorien skal man jo bli merkbart bedre når morkaken tar over hormonproduksjonen.

Får håpe det varer :)

Hehe, var sånn her også. Følte meg så pigg at jeg ble helt bekymra. Heldigvis fikk jeg ultralyd på sykehuse på en kontroll. Å alt var fint. Men er nok ganske normalt at det er sånn ;) kvalmen kommer jo også litt over natten. Så da forsvinner den dårlige formen sånn også.

Hehe, var sånn her også. Følte meg så pigg at jeg ble helt bekymra. Heldigvis fikk jeg ultralyd på sykehuse på en kontroll. Å alt var fint. Men er nok ganske normalt at det er sånn ;) kvalmen kommer jo også litt over natten. Så da forsvinner den dårlige formen sånn også.
Ja ble selv litt bekymret, bestilte fra tidligere tul til fredag som kommer.. Så håper dagene går raskt unna for å se at alt er bra.
En blir bekymret for alt mulig hehe

Kan være det bare er en dag det er snakk om, eller er du rett og slett heldig at kvalmen forsvant når du passerte 12 uker :-) Nyt det ihvertfall :-)

Kan være det bare er en dag det er snakk om, eller er du rett og slett heldig at kvalmen forsvant når du passerte 12 uker :) Nyt det ihvertfall :)
12+6 i dag, håper kvalmen forsvant, men skal ikke glede meg for mye fordi plutselig kan den vare tilbake :p men deilig å føle seg bra ihvertfall, klarte å komme meg ut, gå til butikk , gå tur. Spise og drikke endelig, uten å måte løpe på do. Så skal nyte den tiden nå :)

12+6 i dag, håper kvalmen forsvant, men skal ikke glede meg for mye fordi plutselig kan den vare tilbake :p men deilig å føle seg bra ihvertfall, klarte å komme meg ut, gå til butikk , gå tur. Spise og drikke endelig, uten å måte løpe på do. Så skal nyte den tiden nå :)
Så deilig :-) Håper kvalmen snart forsvinner her og

Er 13+2 og bortsett fra trøtthet så ble formen bedre for ei uke siden håper det varer :)
Så godt å høre. Håper min blir bedre og,. Vi fortjener det. Måte sove i 2 timer i dag. Fortsatt blir slått ut hehe, men så lenge kvalme /oppkast holder seg unna er jeg kjempe glad :)

Dårlig form i 7 uker, oppkast, kvalme, blodtrykksfall, hodepine, trøtt hele dagen. Inn og ut av sykehuset. Plutselig over natta våkner fin form, litt kvalme og hodepine men kan komme meg ut og se mennesker. Overrasket at en kan føle seg som en ny menneske.
Klager ikke at er fin form, men kan den dårlige bare forsvinne på 123?
Skjedde med meg i uke 8. Var 3 dager i super form- så var kvalmen og dårlig form tilbake :)

Hvor langt på vei er du? Redd dårlige formen kommer tilbake. Orker ikke det. Men men

Snart 14 uker. Jeg har hatt to dager på rad hvor jeg har følt meg helt topp, og deretter en uke med dårlig, før to nye dager med bra.

Men: det er jo mest vanlig å føle seg litt bedre på denne tiden :-)

Snart 14 uker. Jeg har hatt to dager på rad hvor jeg har følt meg helt topp, og deretter en uke med dårlig, før to nye dager med bra.

Men: det er jo mest vanlig å føle seg litt bedre på denne tiden :)
Håper vi blir bedre form så kan nyte tiden og :)

Back
Topp