Hadde ikke noe særlig mye vann i kroppen neiStemmer det også. Men hadde du vann i kroppen? For det gjør jo også at det blir press på alt mulig rart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke noe særlig mye vann i kroppen neiStemmer det også. Men hadde du vann i kroppen? For det gjør jo også at det blir press på alt mulig rart![]()
Da er det ikke godt å si. Kan også komme av trøbbel med koagulasjon. Men fikk du noen forklaring på hvorfor?Hadde ikke noe særlig mye vann i kroppen nei![]()
Nei gjorde ikke det.Da er det ikke godt å si. Kan også komme av trøbbel med koagulasjon. Men fikk du noen forklaring på hvorfor?
Det er synd de ikke finner ut av det; men supert at du får oppfølging ♡ Det er jo viktigst tenker jeg. Ikke noe ålreit dette med blodpropper...Nei gjorde ikke det.
Ble tatt histologi av morkaken, og utredning for trombofili av meg, men ingen svar ut ifra det.
Så kun fått beskjed om å ta blodfortynnende og følges ekstra med på![]()
Nei er litt ekkel. Heldigvis gikkdet bra. Han sluttet å vokse på slutten, og var dysmatur (2382g) ved fødsel, men klarte seg veldig bra etter noen dager med påfyll via sondeDet er synd de ikke finner ut av det; men supert at du får oppfølging ♡ Det er jo viktigst tenker jeg. Ikke noe ålreit dette med blodpropper...
Det forstår jeg godt ♡ De trodde jeg hadde i lunga da jeg lå på sykehuset, det var og litt ekkelt. Men var heldigvis bare en bronkitt og lungebetennelse. Hadde du propper i morkaka også da eller? Jeg fikk morkakesvikt grunnet blodpropper i morkaka. Hun var også dysmatur ved fødsel, samtidig som prematur. Men gikk bra det og ♡Nei er litt ekkel. Heldigvis gikkdet bra. Han sluttet å vokse på slutten, og var dysmatur (2382g) ved fødsel, men klarte seg veldig bra etter noen dager med påfyll via sonde![]()
Uff så ekkelt!Det forstår jeg godt ♡ De trodde jeg hadde i lunga da jeg lå på sykehuset, det var og litt ekkelt. Men var heldigvis bare en bronkitt og lungebetennelse. Hadde du propper i morkaka også da eller? Jeg fikk morkakesvikt grunnet blodpropper i morkaka. Hun var også dysmatur ved fødsel, samtidig som prematur. Men gikk bra det og ♡
Ubehagelig :-/ Ja, jeg hadde skyhøyt blodtrykk, og en SF som utviklet seg til truende eklampsi, så det er forklaringen hos meg. Den var helt ferdig i uke 29/30 omtrent. Hun ble tatt med KS i uke 34, men veide ikke mer enn 1600gram, så ganske liten da ♡ Men vokser seg stor nåUff så ekkelt!
Hadde også i morkaka ja.. Har du fått forklaring for hvorfor du hadde det?
Hvor mye prematur var hun? Og hvor stor?
Spent på om det blir problemer dette svangerskapet også. Men vi må bare se![]()
Oi så lita ja.. Godt det gikk seg til og at hun vokser seg storUbehagelig :-/ Ja, jeg hadde skyhøyt blodtrykk, og en SF som utviklet seg til truende eklampsi, så det er forklaringen hos meg. Den var helt ferdig i uke 29/30 omtrent. Hun ble tatt med KS i uke 34, men veide ikke mer enn 1600gram, så ganske liten da ♡ Men vokser seg stor nå5 måneder gammel snart. Jeg håper du slipper problemer på nytt, og at du kan få et tilnærmet normalt svangerskap ♡

Ja, hun var underernært stakars. Men overraskende frisk ♡ Det er bra du føler deg trygg! Og håper du slipper både prematur og dysmatur baby ♡Oi så lita ja.. Godt det gikk seg til og at hun vokser seg stor
Ja satser på det. Følges værtfall veldig tett, så er ikke bekymretfått beskjed om at vi kanskje får prematur og eller dysmatur baby igjen, men vi satser på å holde ut lengst mulig
![]()