Hei!
Har vært på UL i dag, og terminen min ble flyttet fra 5. desember til 30. november. Derfor tenkte jeg å ta en titt innom her også, selv om jeg mest sannsynlig går noen dager over termin og ender opp med et desemberbarn likevel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takkJordmora slet lenge med å få tatt et fint helprofilbilde, siden morkaka ligger forran og jenta vår lå med ansiktet tett inntil morkaka
men ble heldigvis et fint bilde til slutt
![]()
Velkommen skal du være og gratulerer med en liten jente på vei
Hehe, vår lille gutt lå slik til han og så tok litt tid å få et bra et her og![]()
Hehe, for noen luringerHadde heldigvis en jordmor som tok seg god tid denne gangen, så var en veldig fin opplevelse nå
![]()
Med forrige barn var ultralyden tydelig preget av en jordmor som hadde dårlig tid, virket ikke som hun prøvde litt engang. De hadde dobbeltbooket time, så vi måtte komme tilbake senere på dagen, så var tydelig at vi bare var blitt skviset inn den gangen, da det føltes som om jordmor bare ville ha ultralyden fortest mulig unnagjort.
Var virkelig to helt forskjellige opplevelser dette, nå som jeg har noe å sammenligne med![]()
Nemmen huff! Slik skal det jo ikke være på OUL... Da skal jo babyen ha full EU-kontroll og da er det jo viktig at jordmor tar seg tid! Veldig bra dere fikk en bedre opplevelse denne gangen da![]()
Enig i detDenne jordmora var grundig og forklarte alt hun målte og så på. Veldig betryggende
![]()