Sex-

Som før. Nesten daglig. Utenom de 14 dgr når jeg var innlagt på sykehuset. Forrige graviditet endret ikke det mønsteret seg, håper vi får det likt denne gangen xsmile9

Hadde ikke særlig mye før svangerskapet heller, så jeg tror vi begge var letta når vi klarte det og det ble slutt på "tvangspulinga". Snakket om at det skulle bli så bra, for da kunne vi slappe av og nyte det når vi hadde lyst, men hittil er det ingen av oss som har hatt lyst i det hele tatt. Håper det endrer seg snart!

Hadde ikke særlig mye før svangerskapet heller, så jeg tror vi begge var letta når vi klarte det og det ble slutt på "tvangspulinga". Snakket om at det skulle bli så bra, for da kunne vi slappe av og nyte det når vi hadde lyst, men hittil er det ingen av oss som har hatt lyst i det hele tatt. Håper det endrer seg snart!
Tvangspuling :D:D det ble litt av det her og ja!

Er vi hjemme hos oss selv, så blir det stort sett hver dag, nå har vi ikke hatt sex siden søndag siden vi er hos svigers

Hahaha :D det var det beste med å måtte gjennom prøverør! Å slippe å ha sex :P tar nok litt tid før vi kommer inn i normalt gjenge igjen!

Et par ganger i uka, med andre ord litt sjeldnere enn før. Går litt opp og ned. Er så sykt trøtt på kvelden! Men når formen er der, så er det fantastisk :)

Grunnet konstant kvalme og generelt utslitt er det eneste jeg har hatt energi til å komme meg gjennom arbeidsdagen. Nå er jeg sykemeldt og håper både at kvalmen og energien kommer tilbake, har grusomt dårlig samvittighet om dagen. Ikke fordi han maser eller noe, for han er veldig snill og tørr ikke spørre engang lengre :( :p

Vi har hatt samleie to ganger siden befruktelsen som var rundt 13.mai.. Samboer er ikke gira, jeg er veldig gira. Håper det snart gir seg, og at han slapper litt mer av etter oul om et par uker.

Lite de første 12 ukene. Null lyst Pga kvalme. Han fikk ett minutt på å komme en gang:smiley-angelic006haha. Ellers er det tatt seg opp nå, og jeg blir med på leken om han prøver på morgenen:dance011. På kvelden er jeg alt for trøtt!

2 ganger i uka har det vært nå siste tiden... Før var det 4-5. Men men kommer bedre tider senere ☺

Så ofte som før i grunn, så ca 3 ganger i uka. Regner med at det blir oftere når vi får flyttet sammen om en mnds tid :)

Sex liv? Hø hø.. Eksisterer ikke! Jeg er så trøtt å sliten.

Vi pleide å ha sex annenhver dag i gjennomsnitt, både før vi begynte å prøve, mens vi prøvde og etter at vi fikk beskjed om at vi måtte ha prøverør. Nå, etter prøverørklaff har det kanskje vært fem ganger eller noe :O Jeg har ikke så veldig lyst, pluss at jeg syns det er skummelt, selv om jeg vet at baby ikke tar skade av det. Men av og til så slår jeg til med den kåtheten jeg en gang hadde :D Håper bare at jeg får tilbake litt sexlyst snart...

Med en morkake som er forliggende og en beskjed fra sykehus om å være forsiktige med å ha sex, er det liksom nesten mer bekymringer rundt det enn noe annet. Så dessverre ikke så hyppig som jeg vil. Mannen er mer redd enn meg egentlig.

Opp og ned her altså. Men kanskje 1 gang på 2 uker. Men det er myyyyyyyyyye oftere enn sist jeg var gravid for da hadde vi sex en gang i løpet av hele svangerskapet :/

Vi har hatt sex 2-3 ganger i uka etter uke 13, da kvalmen ga seg noe, før det vel 1 gang i uka. Sexlysten er som regel veldig lav men er alltid godt og koselig når vi først setter igang samt hakke samvitighet til å ikke gi mannen litt sex :)

Back
Topp