A1 graviditetstest..

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Hvor sensitiv er den? En negativ test på dag 31 da er det bare å skjønne det ikke er noe denne mnd? Har vanligvis rundt 28 dagers.. Første syklus etter fødsel var på 38 dager og derfor har jeg gjennomsnitt på 30 dager i følge appen.. Er nå på dag 33.. Ingen mens. Har testet positiv på IKM med nr 1.. 3+2 med nr 2 og 3...

A1 skal visst være ganske sensitiv den altså. Slo ut 11dpo (3+5) hos meg, men prøvde ikke før det heller da.
Men det ser ut til at du har litt uregelmessige sykluser, så det kan jo være du har hatt eggløsning senere enn du tror denne mnd?

A1 skal visst være ganske sensitiv den altså. Slo ut 11dpo (3+5) hos meg, men prøvde ikke før det heller da.
Men det ser ut til at du har litt uregelmessige sykluser, så det kan jo være du har hatt eggløsning senere enn du tror denne mnd?

Er ikke ustabil. Dvs mellom 26-28 er ikke ustabilt i mine øyne. Men den første syklusen etter fødselen var lang på 38 dager. Hatt 6 sykluser etterpå innenfor 26-28

ImageUploadedByBV Forum1467821072.461545.jpg

A1 10 dpo her så synes den er veldig sensitiv! :)

Ja.. Hadde det slik en gang for 9 år siden og.. Plutselig fikk jeg en lang syklus før kroppen stabiliserte seg på den lengden.. Veldig praktisk med lange sykluser når man ikke prøver.. Men litt kjedelig når man ønsker en til
Det er da de kommer vettu, når du er i prøvingen...

Back
Topp