Kos degHåper på å få gått en lang tur, og så må vi begynne å gjøre huset klart til feriegjestene som kommer på lørdag
Koselig med gjester som kommer da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos degHåper på å få gått en lang tur, og så må vi begynne å gjøre huset klart til feriegjestene som kommer på lørdag
Hurra for detJippi, 3 sovende barn
Nam, tar en tur jeg
Snille ShadowEid![]()
En kake til oss og en vi naboen![]()
Fikk han til å sove mer i vognen, han sovner sjelden og aldri i bilen og ihvertfall ikke å dagtidHåper han sovnet igjen i bilen![]()
Hehe, må være noe såntPreggo instinkter som slår innVet hvordan hun har det
![]()
Veldig stille var detStille her i kveld![]()
Haha, aldri prøvd selv hellerHaha nei takk
Så bra han kom til retteBle borte en stund, da jeg måtte se hva som foregikk i nabolaget. Viste at de hadde funnet en gutt som hadde vært savnet siden torsdag
Ja, gleder oss veldigKos deg![]()
Koselig med gjester som kommer da![]()
Uff så skremmendeDet var så vidt det var liv i han. Han hadde dødd om han ikke hadde blitt funnet i dag. Takket være en nabo som hadde hørt at ropte om hjelp i går
God morgenMorn morn. Vært våken veldig ufrivillig siden før 5. Zzz
LJ feirer visst bursdagen sin med å stå opp grufullt tidlig atter en gang.
Men tenk at gullet mitt er 1 år idag![]()
God morgenGoood morgen folk!
Må vel vekke lille F snart, så han blir klar til barnehage![]()
Bare å komme detNam, tar en tur jeg![]()
God morgenGod morgen! Hva skjer i dag da?
Det skjønner jegGodt å komme seg bort litt
Sååå bra!!Jeg trekker tilbake det forrige svaretNå kom det. Med renter!
Formen er grei nok, får for lite søvn men min egen feil det daJa, gleder oss veldig
Hvordan er formen om dagen da?
Godt du klarte å få ham til å sove litt tilFikk han til å sove mer i vognen, han sovner sjelden og aldri i bilen og ihvertfall ikke å dagtid![]()
Ooohhh, kaster meg i bilenBare å komme detkaka er ferdig og kjeks har vi jo.
Blir du sulten så er det bare å gi ifra, har kylling i marinade for å lage hjemmelaget kylling tandori![]()