Næmmen, så kjedelig å vente!!Venter fortsatt... har ventet på legen i over 3 timer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Næmmen, så kjedelig å vente!!Venter fortsatt... har ventet på legen i over 3 timer![]()
Jeg har vært i jobb siden mars så min perm var over kjapt. Gubben hadde ikke perm så er bare jobb her både dag og kveldså blir godt å få henne i bhg og jobbe dagvakter primært
![]()
Nam, det hørtes godt ut![]()
Jeg og eldste har vært to dager i dyreparkendet er det eneste, ellers bare småturer
Blir deilig å komme tilbake til jobb eller?![]()
Venter fortsatt... har ventet på legen i over 3 timer![]()
Veldig kjedelig. Også i dag som det har vært så pent vær..Kjedelig å vente da.
Mest sannsynlig. Må se det an littÅåh skjønner. Tar han perm denne runden da?
Ja. Fått strikket, sovet og sett tvNæmmen, så kjedelig å vente!!![]()
Travle tider tydeligvis. Håper nå ved vaktskifte da at det skal bliWhat, det var lenge![]()
Uff da, stakkars lilleSover godt om nattavar oppe fra 06:30 - 12:00 da lillegutt hadde vondt i magen
enten var det fyrstekake eller kebaben i går
Vi har en sløv dag hjemme på verandaenTitter innom mens begge barna soverhva gjør dere idag?
![]()
Det må dere gjøreDyreparken er jo stas!prøver oss kanskje på en tur dit neste år.
Vi har bare vært en tur på hytta, ellers hjemme.. Gubben har ikke hatt ferie.
Tja, blir ganske rart å jobbe igjen tenker jeg![]()
Sløvet litt i det minsteJa. Fått strikket, sovet og sett tv![]()
Ja som alltidTrengte visst litt søvn idag da![]()
Det må dere gjørePerfekt for F neste år!
Hvorfor har han ikke hatt ferie?skal ha senere i år kanskje?
Så deilig med to fridager i uka daHan har hatt så mye ansvar og ting og gjøre der oppe på gården, så har ikke passa helt. Men så har han jo fri hver mandag og tirsdag, så han har ikke helt kjent behovet heller
Ja, neste år blir det perfekt!![]()
Så deilig med to fridager i uka dablir jo skikkelig langhelg hver helg!
Uff da, stakkars lille
Bra dere sover godt om natta da![]()
JaVi har en sløv dag hjemme på verandaeneller eldstemann bor i bassenget da
![]()
Men har jo alt her til da så bare mannen i så tilfelle som da må ordne og ta det dit det skalS kom i uke 35 her![]()
Skal vi se! Åssen skal vi forklare dette da.Så deilig dahva jobber han med?