Skravletråd juli 2016

Jeg har vært i jobb siden mars så min perm var over kjapt. Gubben hadde ikke perm så er bare jobb her både dag og kveld :p så blir godt å få henne i bhg og jobbe dagvakter primært :)

Ah, ja ser den..
Her har jeg hatt både min kvote, pappakvoten og ferie :p så kan cel egentlig ikke klage. Skulle ellers ha starta jobb igjen i mars jeg og :p

Jeg og eldste har vært to dager i dyreparken:D det er det eneste, ellers bare småturer:)

Blir deilig å komme tilbake til jobb eller?:)

Dyreparken er jo stas! :D prøver oss kanskje på en tur dit neste år.
Vi har bare vært en tur på hytta, ellers hjemme.. Gubben har ikke hatt ferie.
Tja, blir ganske rart å jobbe igjen tenker jeg :o

Dyreparken er jo stas! :D prøver oss kanskje på en tur dit neste år.
Vi har bare vært en tur på hytta, ellers hjemme.. Gubben har ikke hatt ferie.
Tja, blir ganske rart å jobbe igjen tenker jeg :o
Det må dere gjøre:D Perfekt for F neste år!
Hvorfor har han ikke hatt ferie?:) skal ha senere i år kanskje?

Det må dere gjøre:D Perfekt for F neste år!
Hvorfor har han ikke hatt ferie?:) skal ha senere i år kanskje?

Han har hatt så mye ansvar og ting og gjøre der oppe på gården, så har ikke passa helt. Men så har han jo fri hver mandag og tirsdag, så han har ikke helt kjent behovet heller :p

Ja, neste år blir det perfekt! :D

Han har hatt så mye ansvar og ting og gjøre der oppe på gården, så har ikke passa helt. Men så har han jo fri hver mandag og tirsdag, så han har ikke helt kjent behovet heller :p

Ja, neste år blir det perfekt! :D
Så deilig med to fridager i uka da:D blir jo skikkelig langhelg hver helg!

S kom i uke 35 her;)
Men har jo alt her til da så bare mannen i så tilfelle som da må ordne og ta det dit det skal ;)
Vil helst slippe en fødsel som du hadde med S! :o mener å huske det var noe med morkakeløsning

Så deilig da:D hva jobber han med?
Skal vi se! Åssen skal vi forklare dette da.
Han jobber på retur avdelingen hos Vectura Arcus gruppen. Registrerer alkohol prosent osv. Kaster bla vinflasker som feks har en rift i etiketten :p

Back
Topp