Det er braJa, det er ikke mye igjen så det går fort når jeg først får garn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braJa, det er ikke mye igjen så det går fort når jeg først får garn![]()
Lykke til i dagTjaHåper jeg sover litt før du setter i gang, eller at det får veldig fort
![]()
Men, det kan jo ta seg opp igjen. Og det å lese for barna kan jo være hyggelig det også. Gleder meg sånn til mi blir stor nok til å sitte og lytteJeg fikk mitt første barn for åtte år siden.... Ca da sluttet jeg å lese. Annet enn barnebøker da. Tok det opp igjen for et par år siden, men så kom yngste tilslutt og vips....
Ja det hadde jeg å! Godt mannen var der og ikke jegÅherlighet. Jeg hadde fått fnatt :O
Ååja, det høres fantastisk ut! Men hakke tid eller rådingen ferie. Når gubben tar ferie skal jeg jobbe 100%. Og når ungen er begynt i bhg jobber jeg og 100% fra dag en.
Åå DaimTjaHåper jeg sover litt før du setter i gang, eller at det får veldig fort
![]()
Håper du har sovet godt i natt![]()

Håper han sovnet igjen i bilenÅååh mini sov i ca 20 min akkurat nok tid til å få ting ut i bilenog aaaalt for lite til å holde ut resten av dagen uten å være trøtt og overtrøtt for sover han ikke mer nå så har jeg ikke sjans til å få han til å sove mer før til kvelden. Og da er han grusom å legge igjen. Hadde håpet på litt tid for meg selv også og forhåpentligvis sovnet hsn nå og sover ihverfall 1 time til
![]()
Så koselig daPå hytta![]()
Samme som her, vi har kun min mamma som kan passe barn om det er noeJa ellers hadde jeg nok drøyd hyttetur. Da måtte nok foreldrene mine holdt seg nærmere byen når det nærmet seg termin
. De er de eneste vi har å lene oss på med tanke på barnepass til mini under fødsel
![]()
Flott, nettopp som megJeg er mer den som ser på håndball jentene![]()
Vi gleder ossSå koselig da![]()
Min favoritthobbySå gøy. Alltid kjekt med shopping
![]()
Takk, du ogsåHa en strålende dag![]()
Så herlig når de rydder littNår ungen din har klart å dra ut diverse tomflasker på gulvet og hun sitter der å gliseri tillegg til litt cola rester fra en tomflaske har klistra seg fast i gulvet
![]()
Æsj så ekkelt daFaktisk ikke, hadde flere mareritt etter hverandre! Bruker ikke ha det i det hele tatt![]()
Æsj så ekkelt da![]()
Haha off jaaSå herlig når de rydder litt![]()
Han skal bare ha en uke i slutten av mnd. Og to siste i slutten av august. Da er hun allerede i bhg.Ja det hadde jeg å! Godt mannen var der og ikke jeg![]()
Dagene blir jo litt anderledes da når han har hun på dagenFor da kommer du jo hjem på ettermiddagen og har kvelden å slappe av på
Og som jeg har sakt tidligere så får dere satse på at hun blir lott mer sliten etter bhg og sover på natten
![]()
Er så kjipt at spa er dyrt![]()
Det er spennende! Klarer ikke å se fotball der de bare mest springer frem og tilbake uten scoringFlott, nettopp som meg
DET er gøy!
Nei, samme her sist.. at jeg måtte i narkose ga meg jo hvile.Haha ja det er sant. Shit jeg hadde nesten ikke sovet den natta jeg kom på sykehuset. Ble ikke mye søvn natta etter hellerpå 48 timer hadde jeg vel sovet 4 timer totalt.