Skravletråd juli 2016

Jeg fikk mitt første barn for åtte år siden.... Ca da sluttet jeg å lese. Annet enn barnebøker da. Tok det opp igjen for et par år siden, men så kom yngste tilslutt og vips....
Men, det kan jo ta seg opp igjen. Og det å lese for barna kan jo være hyggelig det også. Gleder meg sånn til mi blir stor nok til å sitte og lytte:)

Åherlighet. Jeg hadde fått fnatt :O

Ååja, det høres fantastisk ut! Men hakke tid eller råd:p ingen ferie. Når gubben tar ferie skal jeg jobbe 100%. Og når ungen er begynt i bhg jobber jeg og 100% fra dag en.
Ja det hadde jeg å! Godt mannen var der og ikke jeg ;)

Dagene blir jo litt anderledes da når han har hun på dagen ;) For da kommer du jo hjem på ettermiddagen og har kvelden å slappe av på ;) Og som jeg har sakt tidligere så får dere satse på at hun blir lott mer sliten etter bhg og sover på natten ;)

Er så kjipt at spa er dyrt :(

Åååh mini sov i ca 20 min akkurat nok tid til å få ting ut i bilen:mad: og aaaalt for lite til å holde ut resten av dagen uten å være trøtt og overtrøtt for sover han ikke mer nå så har jeg ikke sjans til å få han til å sove mer før til kvelden. Og da er han grusom å legge igjen. Hadde håpet på litt tid for meg selv også og forhåpentligvis sovnet hsn nå og sover ihverfall 1 time til:-)
Håper han sovnet igjen i bilen:)

Ja ellers hadde jeg nok drøyd hyttetur:-). Da måtte nok foreldrene mine holdt seg nærmere byen når det nærmet seg termin:-). De er de eneste vi har å lene oss på med tanke på barnepass til mini under fødsel:-)
Samme som her, vi har kun min mamma som kan passe barn om det er noe:)
Ønsker meg mer familie i nærheten:P

Ja det hadde jeg å! Godt mannen var der og ikke jeg ;)

Dagene blir jo litt anderledes da når han har hun på dagen ;) For da kommer du jo hjem på ettermiddagen og har kvelden å slappe av på ;) Og som jeg har sakt tidligere så får dere satse på at hun blir lott mer sliten etter bhg og sover på natten ;)

Er så kjipt at spa er dyrt :(
Han skal bare ha en uke i slutten av mnd. Og to siste i slutten av august. Da er hun allerede i bhg.

Satser på hun sovner gjennom en vakker dag etter hun er starta i bhg:p

Haha ja det er sant. Shit jeg hadde nesten ikke sovet den natta jeg kom på sykehuset. Ble ikke mye søvn natta etter heller :o på 48 timer hadde jeg vel sovet 4 timer totalt.
Nei, samme her sist.. at jeg måtte i narkose ga meg jo hvile. :p

Back
Topp