Skravletråd juli 2016

Vi er ca 15 vi i den ene og 11 i den andre
Dere har to bursdager?

Det har sånnsett vi også, men det andre er barneselskap og det har ille fast størrelse.
Det har ikke familieselskapet heller, avhengig av hvem som kan komme. Litt skeptisk til yngste som er født 25.12. De nærmeste kommer jo, men mer usikker på slekta. Normalt sett har vi en del av mine tanter og søskenbarn også, med ungenes tremenninger, i familieselskapet, og disse varierer litt hvem som kan

Gavene her var "her er kortet, pengene vipset vi over på dagen din" fra min far og "vipser over penger nå så får du kjøpe en sånn liggeposestolsekk selv, hva de enn heter. Gode å ligge i forresten"

Når ungene har bursdag er vi vanligvis 20-30 med stort og smått, inkl oss selv. Men vi serverer ikke varmmat da, bare kake og kaffi.

Greit med sånn og :)
Her var det kun nærmeste familie. Skulle være tre til men de meldte avbud. Regner med neste års bursdag blir noe større da hun nok får seg noen flere venner i bhg :)

Får vel slenge meg med her dersom jeg skal ha sjangsen på noe plass på listen.. ;) Hmm.. Lurte igrunnen på om noen her har forslag til bøker på sommerles for 7åringer? Han har nettopp aå ambisiøst begynt på harry potter men har ikke lest noe så langt før, trenger nok noe litt kortere innimellom.
Timmy tabbe
En pingles dagbok

Ingen premie til meg.. men gøy at noen fra skravletråden vant:))
Ikke meg heller, vi får prøve igjen en annen gang :)
Alltid gøy når det er kjente navn der:)

Back
Topp