Underlag til ugressHva skulle du ha der?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Underlag til ugressHva skulle du ha der?![]()
Stas når de klarer nye ting6 mnd og 8 dager, lærte å snu seg fra rygg til mage. Flink jente![]()
Blir veldig bra når man er ferdigJa definitivt.
Ganske godt det, selv hvor mye stress det innebærer![]()
Kos dere på middagVi planla å gå til svigermor for middag. Vel, den planen regner bort nå. Frem med bilnøklene.
Høres jo helt topp utNei, ganske kurant egentlig. Når man leier og har barn må man neste bare ta det man får, men litt godt å slippe å dra langt og fint for mannen som har jobben bare 1 kilometer unna![]()
Ouch ikke akkurat det man vil, ble det veldig flekkete lilla?Ja. Tror jeg stod opp på feil bein idag, for jeg er ekstremt klønete idagfarget hvitvasken lilla
![]()
Satser på at dere blir kvitt det daProsjekt fåbort ugress fortsetter.
Nå er det snart klart til å legge på ugress underlag og plater oppå.
Det blir bra
Håper detKanskje han har tatt hintet nå?![]()
Lyst på noe søtt da så vet ikke hvor mye det egentlig hjelper.Oi, så heldig du er![]()
Så bra! Deilig når man ser en ende på all flyttingenEr på siste flyttelass nu og har kastet så mye skrot! Når vi har komt oss i hus og satt ting på plass, skal vi gå over om hva som kan selges eller gies bort. Er så godt å snart være i mål![]()
Tenkte å fødeHva er planene til uka da folkens??
Hva skal du ha?Må vvel komme meg på plantasjen
Var det godt?Prøver oss på søtpotet chipsspent på resultatet
![]()
Sant detPlutselig kan det snu![]()
Da må jeg seNå er vinnere i juni trukket![]()
![]()
Underlaget er fordi vi skal ha noe oppå daSatser på at dere blir kvitt det da![]()
Ja, det syns jeg også.Takk :-D
Hadde vært kult med en daim-baby i gave ;-)