Åja, da skjønner jeg. Håper han fikk sovet ut i dagHan jobber eget ikke mye natt,liker det ikke heller men han er sjef i noen uker nå og den egt vakten måtte på legevakten med syke barn så da måtte han ta vakta selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, da skjønner jeg. Håper han fikk sovet ut i dagHan jobber eget ikke mye natt,liker det ikke heller men han er sjef i noen uker nå og den egt vakten måtte på legevakten med syke barn så da måtte han ta vakta selv
Så stas da tenker jegJa, hun gjentok det oppe på stua også. Eldstemann leste for henne, men ble veldig opptatt av boka selv, og syntes hun laget mye lyd. Så på henne og bare "oisann mamma, Ingrid ligger på magen, er det derfor hun laget så mye lyd for det var vanskelig?"
Ja men du kan bøye deg som du vilDet sa jeg også. Men hakke fått den helt for meg selv enda. Amming vet du![]()
Fikk besøk, så det ble twist.Egg og bacon til lunch er innafor![]()
Hva er det?Skulle ha ugressoverlag
Takk :-DGratulerer med dagen
Ser dårlig ut å få bebis i gave![]()
Det skjønner jeg godt!Det et det ja, firer ikke på krava der
Eid, festen etter at ramadan er ferdigTakktakkhvilke kaker og kjeks? Er tirsdag en spesiell dag?
![]()
Daim da!Sovet lenge på morgenen, sovnet ikke før langt over 2![]()
Det gjorde hanÅja, da skjønner jeg. Håper han fikk sovet ut i dag
Litt forskjell på skoene der og herjaDet skjønner jeg godt!
Måtte lære mannen det når han kom hit da siden han hadde sko som nærmest ikke hadde såle! Nå har han derimot forstått det da![]()
Til å legge på bakken så ugresset ikke kommer oppHva er det?
Er bra du gjør detVeldig godt. Samle litt krefter
Hurra, så flink!!Hun brukte nok dusjen til å dra seg etter, det var den som var spennende. Men i dag kom hun helt rundt på magen for første gang!
Edit to add: hun klarte det helt selv!!!!
God ettermiddagGod morgen![]()
God ettermiddag til degGod morgen jenter
Så utrolig deiligGod morgen søta
Jaaa kvelden var kjempe fin. Hadde jo en halv dag med barnefri![]()
Ikke stort selskap her heller.Vi har nesten bursdag her også, men jubilanten ble 37 tidligere i uka, så det er ikke akkurat stort selskap. Bare ei kake, og bror min med familie, evt pappa
Mener jeg oogDet er ikke mye masdet må han tåle når han er sååå treeg!
Det ble detHåper hun får fin feiring