Nektar pupp.

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Min er 11 uker har amma fra dag 1 . Lagt på seg veldigt gott och ikkje haft noen trubbel me amming.
Men 2 Sissta ukerna har mini børjat nekta ta brøstet. Hylgriner og viftar me armar så fort eg ska legga han till.
Før å legga han till så har eg vart tvungen å bruka kjøkken viften og rennende vann. De går ibland. Ibland nektar han . Ingen problem om netterna da tar han den greit før då halvsover han.
Noen andra som har upplevd desamma?
Går de øver eller må eg trø till me flaska?
Syns ikke amningen e kos längre pga detta :(

Det er veldig normalt i den alderen. Det går i de aller fleste tilfeller over og kalles vel for 3-månederskrisen. Hvor ofte spiser han? Kan tenkes at han ikke blir like ofte sulten som tidligere, så når han blir sånn, prøv igjen litt senere. Så lenge han legger godt på seg er det lite å bekymre seg over, og flaske bør unngås for at han ikke skal foretrekke den.

Det kan gå over. Jeg er ikke ekspert på amming, fikk ikke til å fullamme. Men hvis du er sliten, og ikke syns det er hyggelig tror jeg at du kan spe med tillegg.

Tremånederskrisen. Står en egen tråd her inne om det. Helt normalt! :)

Det går over, men det kan ta litt tid. Her tok ikke yngste flaske - så hun måtte jo bare spise til slutt. Mens de som kanskje tyr til flasken ender ammingen fort.

Det som hjalp her var å la det gå litt lengre tid mellom ammingene. Og så gå på soverommet der det var stille og ingen forstyrrende elementer i form av folk eller leker osv. Så stod jeg gjerne og bysset og sang mens jeg ammet. Funket best når hun var søvning rett før eller etter amming. Men det aller viktigste var at hun var sulten.

Tremånederskrisen. Står en egen tråd her inne om det. Helt normalt! :)

Det går over, men det kan ta litt tid. Her tok ikke yngste flaske - så hun måtte jo bare spise til slutt. Mens de som kanskje tyr til flasken ender ammingen fort.

Det som hjalp her var å la det gå litt lengre tid mellom ammingene. Og så gå på soverommet der det var stille og ingen forstyrrende elementer i form av folk eller leker osv. Så stod jeg gjerne og bysset og sang mens jeg ammet. Funket best når hun var søvning rett før eller etter amming. Men det aller viktigste var at hun var sulten.
Ja eg prövar med å bära byssa og singa og. Har bara bara mina armar som e så extremt vonda og e vont å hålla i han som
Er 6300 g för länge. . Ska hålla ut en stund till å se om de går över . Tog det Lang tid för din kom över den krisen?

Det er veldig normalt i den alderen. Det går i de aller fleste tilfeller over og kalles vel for 3-månederskrisen. Hvor ofte spiser han? Kan tenkes at han ikke blir like ofte sulten som tidligere, så når han blir sånn, prøv igjen litt senere. Så lenge han legger godt på seg er det lite å bekymre seg over, og flaske bør unngås for at han ikke skal foretrekke den.
Var inne sisst uke å veide hade lagt på seg 180 g på 10 dagar. Skall in igjen nå på onsdag så får vi se

Ja eg prövar med å bära byssa og singa og. Har bara bara mina armar som e så extremt vonda og e vont å hålla i han som
Er 6300 g för länge. . Ska hålla ut en stund till å se om de går över . Tog det Lang tid för din kom över den krisen?
Mi var generelt vanskelig å ha med å gjøre det første året, men så var det noen uker ved 3 mnd det var ekstra puppenekt og ikke matro

Back
Topp