Mini ligger og sover på den gigantiske magen min, huleboer sparker i vei og kynnerne kommer innimellom. Så klar for å få ut lillebror nå selv om han sikkert kan være inne noen dager til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig det daJepp, men blir roligskal grille hos foreldrene mine sammen med resten av familien
![]()
Mini ligger og sover på den gigantiske magen min, huleboer sparker i vei og kynnerne kommer innimellom. Så klar for å få ut lillebror nå selv om han sikkert kan være inne noen dager til
Så hyggelig! Men litt langt tror jegKb vil på frokost hos deg
Enkelt her også, har på kjøttdeig, ost, løk og paprika. Også bruker vi salsa og rømme og tidvis cheddar og guacamoleGjør det så enkelt som mulig. Nachochips, kjøttdeig med krydder og ost.
Serverer saus, guacamole og rømme til
Dere da?
TakkGratulerer med dagen
Koselig og høre fra deg,nyt barna og sommerenhei på deretitter innom for å gi lyd fra meg. jeg har bare ikke tid til å sitte her inne om dagen
dagene går i ett og denne gangen skal jeg ikke sitte på nettet mens jeg ammer. skal nyte hver ammestund <3
håper alt står bra til med dere gravide her inne![]()
osloværet er det ikke så mye å skryte avgod natt alle sammen
![]()
Da skjønner jeg litt merYes det stemmer
Jeg fikk ny deodorant (en litt dyr en), lyslykt og sjokolade.God morgen, og gratulerer til deg og!
Har fått masse kos av lillegutt og penger og blomster
Du da?
Det var ei lang natt, MJ sov men jeg sov ikke like mye. Heldigvis sto mannen opp med henne så jeg fikk soveGod natt søteste du ❤❤
Mye folk innom eller?Helt grei den![]()
Ja jeg er heldig ;-)Oooh, luksus!
Jeg fikk sove til 8...![]()
Gleder meg veldig til å få tilbake kroppen minGodt å høre![]()
Sovet godt?God natt søta![]()
Jeg fikk ny deodorant (en litt dyr en), lyslykt og sjokolade.
Og så skal jeg få penger av samboer til klær ;-)
I morgen???...hjelpes.. Imorgen begynner lille F i barnehagen![]()
Hvordan var natten din? L sovet greit?Sov godt![]()