Skravletråd juli 2016

Lurer på om jeg må flytte meg ut av stolen og rydde kjøkkenet før vi legger oss

God kveld damer.
Idag har jeg gjort mye jeg egentlig ikke skal gjøre men siden mannen ikke gadd å støvsuge samt ta en dør opp til boden greide jeg bare ikke lengre å vente! Håper det blir bedre uti neste uke ellers får mannen problemer!
Dere må dele på arbeidet:) og du må ikke ta alt på en gang vet du.

Ja det er vel litt vel tidlig:p
Derfor jeg føler meg litt gal.. Men jeg kan være alt i fra 6-11+3 sist kjente jeg første bevegelsene mellom uke 14-15.. Sies jo at man kjenner tidligere andre gang. Men uke 11 er jo litt vell tidlig..

gjør det nå :)
ja men det er så gøy:D

Sånn er det her å
Håper han er sånn fordi han faster om dagen (ferdig på mandag eller tirsdag og jeg gleder meg!!!!)

Men har bekkenløsning og sterke kynnere som ikke blir spesielt mye bedre av slike ting :(

Lurer på om jeg må flytte meg ut av stolen og rydde kjøkkenet før vi legger oss
hadde gjort det !
Gleder meg til norske nye gulrøtter og hvitløksdipp:D
nam nam :D
Håper han er sånn fordi han faster om dagen (ferdig på mandag eller tirsdag og jeg gleder meg!!!!)

Men har bekkenløsning og sterke kynnere som ikke blir spesielt mye bedre av slike ting :(
Får håpe det ! Han må jo ta hensyn

God kveld:D
Den mannen må jo snart begynne å hjelpe sin gravide kone!!:eek:
Mhm mener jeg også!
Ihvertfall gjøre ting han sier han skal gjøre!
Blir nærmest gal av å bo sånn! :o
Snuppa har måtte begynt å hjelpe meg med å ta ting opp ifra gulvet osv siden han ikke tenker så langt/ikke ser det!!

Dere må dele på arbeidet:) og du må ikke ta alt på en gang vet du.
Hjelper ikke å dele på arbeidet når det da aldri blir gjort :o
Og døra måtte opp for vi får ikke lukket den lengre (ny inngangs teppe som blokkerer for en ekstra dør vi jo ikke trenger), og den sperret for en garderobe samt får ikke vasket ordentlig heller :o
Bare irriterende at ikke bare mannen har gjort det!

Derfor jeg føler meg litt gal.. Men jeg kan være alt i fra 6-11+3 sist kjente jeg første bevegelsene mellom uke 14-15.. Sies jo at man kjenner tidligere andre gang. Men uke 11 er jo litt vell tidlig..
Som regel kjenner man det tidligere som annengangs ja:) men uke 11 er nok litt tidlig allikevel:P

Mhm mener jeg også!
Ihvertfall gjøre ting han sier han skal gjøre!
Blir nærmest gal av å bo sånn! :o
Snuppa har måtte begynt å hjelpe meg med å ta ting opp ifra gulvet osv siden han ikke tenker så langt/ikke ser det!!
Jeg tar med meg stekepanna og kommer!!:eek:
Flinke snuppa som hjelper til da❤️

Som regel kjenner man det tidligere som annengangs ja:) men uke 11 er nok litt tidlig allikevel:p
Ja det jeg og syns :p må få ringt til legen på mandag :p

Back
Topp