Grønne fingre?

Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Mannen strødde plenrens på plenen vår - for å ta livet av mosen og ugresset. Men nå ser det ut til at det fine syrintreet mitt dør?

De fine hvite blomstrene er brune og døde - og bladene ser slappere ut

Men står på at plenrensen kun tar mose og ugress?

Noen med erfaring/kunnskap?!

Mannen strødde plenrens på plenen vår - for å ta livet av mosen og ugresset. Men nå ser det ut til at det fine syrintreet mitt dør?

De fine hvite blomstrene er brune og døde - og bladene ser slappere ut

Men står på at plenrensen kun tar mose og ugress?

Noen med erfaring/kunnskap?!
Er det ikke avblomstringstid for syriner nå da?

Enig med over, er nok syrinen som er ferdig blomstret for i år, bare:)

Syriner så sent?! Da vedder jeg på at du bor lenger nord enn meg :p Mine begynte å avblomstret i slutten av mai!

Min plenrens står det at ikke skal strøs nærmere enn 50 cm mot prydbusker og bærbusker.... Kan det være en grunn???

Er det ikke avblomstringstid for syriner nå da?
Enig med over, er nok syrinen som er ferdig blomstret for i år, bare:)
Syriner så sent?! Da vedder jeg på at du bor lenger nord enn meg :p Mine begynte å avblomstret i slutten av mai!
Da satser jeg på det er avblomstring og derfor en kjempetilfeldighet mtp den ugressfjerningen. Jeg har IKKE grønne fingre og satse på den ferdig fiksa hagen som fulgte med huset overleve en stund til :p hoho

Hvis du prøver å knekke en kvist fra treet ditt og den er seig så er det i live. Sier den knekk og er sprø så er det mindre håp

Det kan være. Vet ikke. Jeg leste ikke bakpå før han kastet posen, og han leser aaaaaaadri bruksanvisningre

Kan sjekke bak på posen hjemme når jeg bare kommer meg hjem fra sykehuset med knerten!

Back
Topp