Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske det men han sa det ikke var noe å gjøreHuff stakkars degMå jo kunne hjelpe deg med noe!
Tenkte på fra kløa, om jeg forsto deg rett? Du klør i øret?Hva mener du med å skjerme det? Skjerme hva?![]()
For en søtingDa var helgens mat innkjøp gjort også, og den lille er fornøyd over å være hjemme igjen![]()
Har du mye igjen på skjørtet?Mannen er på skytebanen med naboen,,jeg har lagt sammen klær og satt på ei maskin. Lurer på om jeg skal prøve å få strikket litt. Har fremdeles et mål om å bli ferdig før fødsel med det skjørtet.
A87 nevnte og det. Kanskje sjekke opp om det finnes i områdetSå kjipt
Hva med akupunktur?
Ja blir gærnAu, så plagsomt?!![]()
Man smaker ikke avokadoenSpiser stort sett det meste, er ikke så glad i avokado hehe. Sushi er også utelukket liker det ikke.
Har fått beskjed fra legen om å få i meg mer salt...
UFF daDa var han våken igjen, og har 39,6 i feber
Men like blid![]()
Har vært en god dag herGod kveld damer
Håper dere har hatt en fin dag. Vi har hatt en lang og fin dag, redd jeg kommer til å sovne snart da![]()
Sandaler brukes ikke herVi må muligens kjøpe nye sandaler. Tror noen har tatt med feil fra bhg. Må ha noen lette sko![]()
Sov godt daSå skal frøkna få kveldsmat og en dusj tror jeg. Ho er trøtt, mulig vi sovner begge to under legging etterpå.
God kveld jaGod kveldkom nettopp hjem fra svigerfar. Nå skal vi spise middag også skal lille J sove.
Det forstår jeg. Har dere noen teori på hvorfor ho ikke sover om natten?Åååja full rulle natt og dag med denne frøkna. Kombinert med kun senvakter på jobb. Jeg gleder meg til dagvakter og hun i bhg fra 16 augustvi trenger det
![]()
Trodde du bodde i norge jegStavanger her så ganske likt som hos dere. Har bodd i Bergen også, fordelen dere har er at det regnet rett ned og ikke alle andre retninger som her
![]()
Sånn er det med de småPå senga med trøtt lillesøster nå.
De to eldste er ikke kommet inn/hjem enda.
Det er ferie. Det betyr ikke ei på 6 mnd seg om, trøtt som vanlig og våken som vanlig. Lite slumring utover morgenen på mor og far denne ferien...
Ville hun på turGod kveld ! Nettop spist middag, nå lader jeg tlf litt før jeg skal løpe.
Hva gjør dere ?
Ungen har foresten lært seg å åpne dørafant henne ute
ÅMange som har tatt ferie?
God kveld til degGod kveldkom nettopp hjem fra svigerfar. Nå skal vi spise middag også skal lille J sove.
Gikk shopping en bra?God kveld damer
Håper dere har hatt en fin dag. Vi har hatt en lang og fin dag, redd jeg kommer til å sovne snart da![]()