Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har leita og leita, men er ikkje så god på dette enno.Kanskje du finner flere lettere på terminforumet også.![]()
Hei. Hvor langt er du på vei? Er fra stavanger og nærmer meg termin med stormskritt (er 37+5 idag). Er alene i vennegjengen min nå som går gravid så gøy å bli kjent med andre som er gravide
![]()
Du kan gå på "nyeste termin og barselklubber.Hei
Eg har leita og leita, men er ikkje så god på dette enno.
Hei
eg er i veke 22 nodu nærmer deg jo med stormskritt!
Bur på jørpeland, men siden eg jobber offshore har eg aldri fått blitt kjent med noken her. Hadde vert hyggelig med noken andre som var gravid ja
![]()
Har vert inne på et par tråder, så får sjå om det blir noko responsDu kan gå på "nyeste termin og barselklubber.Så velger du året, så måneden.
![]()
Har du møtt andre som er gravide her inne? Googler meg i hel, men virker som at det er utruleg dårlig tilrettelagt for folk som er gravid. Ikkje så mykje anna som skjer hellerEr selv fra strand og den eneste i min vennekrets som er gravid. Kanskje ikke så rart i og med at jeg er 18 ..Jeg pleier å finner meg noe godt og se på youtube/lese forum når jeg føler for å ta meg litt "gravid tid"
Er selv straks i uke 22, termin 12.11.16
Har du møtt andre som er gravide her inne? Googler meg i hel, men virker som at det er utruleg dårlig tilrettelagt for folk som er gravid. Ikkje så mykje anna som skjer heller![]()

Ja det forstår jegHei
Eg har leita og leita, men er ikkje så god på dette enno.
Hei
eg er i veke 22 nodu nærmer deg jo med stormskritt!
Bur på jørpeland, men siden eg jobber offshore har eg aldri fått blitt kjent med noken her. Hadde vert hyggelig med noken andre som var gravid ja
![]()