Strand/Stavanger

NovGutt

Andre møte med forumet
Hei :)
Andre enn meg i området som er gravid? Har ikkje den heilt store gravid eller vennekretsen i området og hadde vert hyggelig å ha noken å skravle med :)

Hei!

Denne var feilpostet på FAQ, så jeg flyttet den til generelt slika t du får flere svar. Er nok mange fra Stavangerområdet her :)

Velkommen til oss :)

Hei:-). Hvor langt er du på vei? Er fra stavanger og nærmer meg termin med stormskritt (er 37+5 idag). Er alene i vennegjengen min nå som går gravid så gøy å bli kjent med andre som er gravide:-)

Kanskje du finner flere lettere på terminforumet også. :)
Eg har leita og leita, men er ikkje så god på dette enno. :)
Hei:). Hvor langt er du på vei? Er fra stavanger og nærmer meg termin med stormskritt (er 37+5 idag). Er alene i vennegjengen min nå som går gravid så gøy å bli kjent med andre som er gravide:)

eg er i veke 22 no :) du nærmer deg jo med stormskritt! :) Bur på jørpeland, men siden eg jobber offshore har eg aldri fått blitt kjent med noken her. Hadde vert hyggelig med noken andre som var gravid ja :)

eg er i veke 22 no :) du nærmer deg jo med stormskritt! :) Bur på jørpeland, men siden eg jobber offshore har eg aldri fått blitt kjent med noken her. Hadde vert hyggelig med noken andre som var gravid ja :)
Du kan gå på "nyeste termin og barselklubber. :) Så velger du året, så måneden. :)

Er selv fra strand og den eneste i min vennekrets som er gravid. Kanskje ikke så rart i og med at jeg er 18 .. :angelic: Jeg pleier å finner meg noe godt og se på youtube/lese forum når jeg føler for å ta meg litt "gravid tid" :) Er selv straks i uke 22, termin 12.11.16

Er selv fra strand og den eneste i min vennekrets som er gravid. Kanskje ikke så rart i og med at jeg er 18 .. :angelic: Jeg pleier å finner meg noe godt og se på youtube/lese forum når jeg føler for å ta meg litt "gravid tid" :) Er selv straks i uke 22, termin 12.11.16
Har du møtt andre som er gravide her inne? Googler meg i hel, men virker som at det er utruleg dårlig tilrettelagt for folk som er gravid. Ikkje så mykje anna som skjer heller :cool:

Har du møtt andre som er gravide her inne? Googler meg i hel, men virker som at det er utruleg dårlig tilrettelagt for folk som er gravid. Ikkje så mykje anna som skjer heller :cool:

Nei, men litt av grunnen til det er at jeg er så ung og det ikke er så mange rundt min alder som er gravide :) Svigerinnen min er også gravid, bare 1.5 uker bak meg så jeg har noen å snakke med jaffal.
Lite som skjer ja :angelic:

Ja det forstår jeg:-). Går fort nå for deg også:-)

Back
Topp