Har dere fått alarm?Wohoo! Hafslund har vært her, da var det helg :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere fått alarm?Wohoo! Hafslund har vært her, da var det helg :-D
10 uker går fortJaaa10 uker igjen for meg neste uke
![]()
Det vil jeg troEn god følelse![]()
Uff daHelt greit iallefall, men mannen snorket sånn![]()
Da er det bare å slenge seg nedpå igjenWohoo! Hafslund har vært her, da var det helg :-D
Ja hvordan gikk det med sengen i går?Ja littSkal bli ferdig med rommet til N i dag
Bade med N i morgen (eller mannen da) og søndag skal vi hente vognen til lillebror i Sverige
Som jeg gleder meg
![]()
Veldig dumtHuff, det er litt dumt tror jegPlutselig er man eldre.
JaDet vil jeg tro![]()
Lett blandingHer er det litt blå himmel, litt grå skyer, litt sol og masse vind. Håper ikke dette er utsiktene for resten Vi mnd for da velger jeg isåfall den utsikten ut venstre vindu for den er blå![]()
Gjesterommet er fult av eskerUff dabruk sov i ro eller kast han ut på gjesterommet
![]()
Kos dere masse i helgenJaskal nyte helgen med bare MJ da og masse planer så håper det går.fort
![]()
Blitt uthvilt?!Gjesterommet er fult av esker![]()
Jeg får vanligvis sove uten problem men jeg hadde nok sovet litt mye det siste døgnene![]()
I know! Det er helt sykt egentlig hvor fort tiden gårÅjåj, ja den går såå fort! Jeg har en på snart 7 nå, og må nesten klype meg selv i armen. Hvor ble det av den lille krølltoppen min??![]()
gjett om! For ett år siden lå jeg på sofaen å var møkk lei av å gå gravidTida går veldig fort!
god morgenGod morgen
haha for ett år siden var jeg lei assGod morgenJa tenke seg til, i fjor satt du å ventet på å føde
Blir gøy med bursdag
![]()
god morgen søtaGod morgen søta
Dagene flyr!
gjett omJa tiden løper av sted fort!![]()
Iiiiih! Tiden går foooort.Og bare fire dager til så er mi ett år :O
Krysser fingrene for detJa, håper det skjer fort på mandag![]()
Vi er tydeligvis programmert til å like søtt helt fra startenJa jeg håper detFøler vi har kontroll nå.
Hehe, så bra! Frukt er nok alltid en slager. Her har vi kun prøvd potet, det kom ut igjen med brekningerDet var ikke digg.. Får prøve med gulrot
![]()
Så braWohoo! Hafslund har vært her, da var det helg :-D
Håper det skjer noe snart daNei, termin søndag.
Ååh de der altsåNeiDet var en svær jævla kråke. Haha. Det hende vi glemmer søpla, så de er oppe å sjekker.
Hvor gammel er hun?Generelt kunne gå ut med junior uten at det blir skriking. Vogna fungerer overhodet ikke, så har kjøpt sjal for å prøve det. Hun er veldig avhengig av nærhet, og veldig sensitiv, så armen fungerer best, men er litt upraktisk![]()
Uff. Håper han blir bedre snartGod morgen. Her har vi sovet utrolig dårlig alle mann. Mini som ikke var i form igår våknet x antall ganger ila kvelden/natten og hylgråt. Ikke godt å si hva det var men trengte trøst og kos før han klarte å roe seg og sovne igjen. Ikke særlig matlyst idag heller så kun fått i han litt skorpe fra en skive