Skravletråd juli 2016

Ja litt :) Skal bli ferdig med rommet til N i dag ;) Bade med N i morgen (eller mannen da) og søndag skal vi hente vognen til lillebror i Sverige :D Som jeg gleder meg :)
Ja hvordan gikk det med sengen i går?
Hvor skal de bade? Og vogn, så stas. Hvilken skal dere ha? :)

Her er det litt blå himmel, litt grå skyer, litt sol og masse vind. Håper ikke dette er utsiktene for resten Vi mnd for da velger jeg isåfall den utsikten ut venstre vindu for den er blå :p
Lett blanding:P
Sola er bestilt til hele Norge!

Uff da:P bruk sov i ro eller kast han ut på gjesterommet:P
Gjesterommet er fult av esker :o
Jeg får vanligvis sove uten problem men jeg hadde nok sovet litt mye det siste døgnene :p

Åjåj, ja den går såå fort! Jeg har en på snart 7 nå, og må nesten klype meg selv i armen. Hvor ble det av den lille krølltoppen min?? :)
I know! Det er helt sykt egentlig hvor fort tiden går :o
Tida går veldig fort!
gjett om! For ett år siden lå jeg på sofaen å var møkk lei av å gå gravid :p
god morgen :) sovet godt?
God morgen :) Ja tenke seg til, i fjor satt du å ventet på å føde ;) Blir gøy med bursdag :D
haha for ett år siden var jeg lei ass :p "jeg får aldri føde jeg" :p
God morgen søta:D
Dagene flyr!
god morgen søta :) jaa shit! Haha! Idag har jeg en bestemt frøken, minner om meg da jeg var barn ifølge mamma :p
Ja tiden løper av sted fort! :o
gjett om :o
Og bare fire dager til så er mi ett år :O
Iiiiih! Tiden går foooort.

Ja jeg håper det :-P Føler vi har kontroll nå.

Hehe, så bra! Frukt er nok alltid en slager. Her har vi kun prøvd potet, det kom ut igjen med brekninger :-P Det var ikke digg.. Får prøve med gulrot :-)
Vi er tydeligvis programmert til å like søtt helt fra starten:P
Ja, prøv gulrot, den er jo litt søt i smaken.
Skal dere ha dåpen hjemme eller borte ?

Generelt kunne gå ut med junior uten at det blir skriking. Vogna fungerer overhodet ikke, så har kjøpt sjal for å prøve det. Hun er veldig avhengig av nærhet, og veldig sensitiv, så armen fungerer best, men er litt upraktisk :-)
Hvor gammel er hun?:)

God morgen:-). Her har vi sovet utrolig dårlig alle mann. Mini som ikke var i form igår våknet x antall ganger ila kvelden/natten og hylgråt. Ikke godt å si hva det var men trengte trøst og kos før han klarte å roe seg og sovne igjen. Ikke særlig matlyst idag heller så kun fått i han litt skorpe fra en skive
Uff. Håper han blir bedre snart ❤️

Back
Topp